2012. február 25., szombat

Relaxációs tábor, Mons, ma


Sziasztok! (2012.02.24)
Kedden 8.30-ra mentem szokásosan dolgozni,  körülbelül 1 órába telt a három napos kaja összekreálni a konyháról szóval kilenc után majdnem 10 volt már megpakolva sok sok finomsággal nekivágtunk a fél órára lévő kis túraház felkutatásának, ami aztán a későbbiekben kiderült, nem is olyan kicsi…
Ez a ház tényleg a kényelmet helyezte előtérbe…olyan kilátás volt a nappaliból, hogy éjjel nappal csak abban a bőrfotelben ültem volna legszívesebben és csak néztem volna a kilátást…nem volt semmi extra a tájban de pont ezért volt nagyszerű…ahogy bejártuk gyalog, autóval a környéket és ahogy ott ültem abban a bőrfotelben teljes harmóniát éreztem…és végig azon járt az agyam, hogy ez tényleg nekem való, nem hiába kerültem Belgiumba, Belgium az én országom, csak miért franciául beszélnek :D úgy érzem,  bele tudnék szeretni ebbe az életvitelbe, ezekbe a kis dimbes-dombos dombos helyekbe, szép, érdekes házakba, de a franciát nem tudom, hogy meg tudnám valaha is szokni, vagy azt h itt három nyelvet beszélnek, és minden kétszer vagy háromszor van kiírva…hogy is mondjam ez a holland nyelv az agyamra megy:D
Szóval tehát a háznál tartottam… paraszt ház feelingje volt, de mégis a maga modern jellegével…kis klasszikus házikóban sziesztáztunk, és mondhatom azt h ez tényleg szieszta volt, igaz h az utolsó napra már elég fáradt voltam, de ez lehet betudható annak is, hogy fáradt vagyok…
Lepakoltunk, kiválasztottuk a szobákat, a szobámhoz volt fürdő, mosdó egyben, ahogy az összes többi szobához is…Megebédeltünk, majd kis túrára indultunk, csak ugye azt nem kalkuláltuk bele, hogy esős idő volt, szóval akkora sár volt, hogy az egy órásnak tervezett túrából kb 10 perc lett, mert két beteg is elsüllyedt bokáig a sárban:D és a másik két kolléga próbálta kihalászni a sárból őket, de a kollégáim is tiszta sárosak lettek:D szóval ezt neveztük el aztán Sár terápiának :D addig próbálták a gondozott csaj lábát kihalászni a sáros földból, amíg a csaj lába kicsúszott a cipőből, de ugye ebből következően a cipő a földben maradt:D utána meg azt próbálták kihalászni, ugye mindezt én a másik száraz oldalról néztem a többi száraz enyhén sáros beteggel, és mondtam utána h désolé, sajnálom,  de nekem csak ez az egy cipőm van erre a 3 napra:D és úgy nevettem rajtuk, de ők is magukon, még másnak is ezen nevettünk…mellékesen a kollégám, a cipőhalászás és a betegek kimentése a sárból akció közben a saját cipőjének talpát is elhagyta :D egyszer csak nézi, hogy hát ez meg mi, ugye én ezt még mindig a másik oldalról figyeltem, egyszer csak lehajol és akkor jött rá, hogy ez az ő cipőtalpa:D háát emberek én ennyit rég nevettem:D de utána akár mikor egymásra néztünk csak nevettünk :D
Szóval a du-áni túrázásból, du-áni cipőpucolás lett :D most már nem kell beírnom a jutubra, hogy hogyan kell cipőt pucolnom, mert egy egész du-án azt sikáltam:D de másik két kollegámmala jókat nevettünk közbe,, tényleg imádom őket, és hihetetlen a férfi kollegám 40 éves, sosem gondoltam volna, de van neki két nagyon édes kisgyereke, és ők is itt voltak, szóval a héten majdnemhogy egy picit bébiszitter is voltam...Mondja a kollégám, hogy lehetnék a lánya:D én meg erre:D jó de akkor veszel nekem kocsit :D aztán csak nevettünk…nagyon jó fejek ám…
Este kollegám felesége is velünk vacsizott és ez lehet, hogy csak nekem érdekes, de rá is kérdeztem, hogy mióta vannak együtt…és 23 éve…és úgy néznek egymásra mintha tegnap jöttek volna csak össze…olyan szerelemmel néznek egymásra…jó látni ilyet…és nagyon jó fej felesége van…meg tudom érteni, hogy miért szeretik egymást ennyi ideje…
Aztán a szerdai főprogram uszoda volt.olyan házban voltunk, hogy nekem az eszem megállt, hihetetlen, hogy milyen gazdag emberek vannak….ahol voltunk usziban, az egy magánház, csak a nőci gyógytornász és mivel ezzel foglalkozik így van neki otthon egy saját hatalmas uszodája…
Mellékesen ezen a környéken olyan házak, autók voltak, hogy azért ezek a belgák tudnak élni, Előtérbe helyezik a kényelmet az fix.
Mindennapos reggeli, ebéd vacsi készítés, majd utána az eltakarítás…de nagyon jó kis csapatunk volt, mindenki segítőkész volt…szerda este meglátogatott bennünket az igazgató is…
Szóval csak aludni jártam a szobámba meg papírzsepiért, mivel pont meg voltam fázva:S
első nap túra, sár minden mennyiségben

persze innen sem maradhat el a kacsa:D milyen véletlenek vannak, nappali =lámpa

első nap túra

apartmanhoz tartozó bár

kilátás a házból

nappali egyik része

kívülről


Tegnap picit megfáradtan tértem haza, de sok energiával, még az egyik beteget az otthonába kisértem mert ő vak… aztán hazafele vettem az irányt…

A holnapi napommal meg még nem tom mi lesz…lehet ez is egy spontán ötlet lesz, ahogy a múlt heti hétvégém:D szombaton a lengyel lány értem jött és egy remek hétvégét töltöttünk Mons-ban, shoppingoltunk kávéztünk stb. Majd Sarah-nál folytattuk az estét, Juliával, Thaléval, Kaskával és magammal, lakótársam később csatlakaozott…nem akarok mindig róla beszélni szóval most rá nem térnék ki…
Szóval, mindenki szurkoljon, hogy holnap ne otthon lopjam a napot, hanem a csodálatos Luxemburgban kezdjem a napomat:D ( ezt még tegnap írtam 24-én)

Most gyorsan összecsapva csak ennyi...mert rohanok találkozom egy belga lánnyal :) nagyon aranyos, megyünk mons-ba shoppingolni, császkálni, de megmondom őszintén picit izgulok a franciám miatt...de végülis eddig is megértettem magam nagyjából vele franciául...remélem a mai napra a legjobbakat...és ugye ebből következik, hogy Luxemburgból nem lett semmi :S köszönöm K :(
Aztán majd lassan írom a heteket napokat, hogy mikor érdemes hozzám jönni, hogy csaphassunk egy remek brüsszeli éjszakát vagy valamerre :D
Puszi mindenekinek….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...