2012. február 1., szerda

hmmm

 "Ezer év csupán egy pillanat...semmi sem új, semmi sem más. Ugyanaz a séma ismétlődik. Ugyanazok a felhők, zene, érzések, mint egy órája, vagy egy örökkévalóság óta. Nincs itt semmi számomra...semmi a világon. Most már emlékszem, ez már megtörtént velem...ezért mentem el. Megfogod találni a válaszaidat. Noha nem lesz könnyű, tudnod kell azt, hogy megéri...Fogd munkára elméd a lehető legkeményebben, de tudd, hogy ez csak gyakorlat! Készíts gyönyörű alkotásokat! Oldj meg problémákat! Tárd fel a fizikai univerzum titkait! Ízleld az érzékeid információit! Érezd az örömöt, a nevetést, a bánatot, részvétet, és jól pakolj el minden emléket a hátizsákodba! Emlékszem honnan jöttem, és hogyan váltam emberré...Hogy miért maradtam itt. Most itt az idő, hogy elhagyjam a Földet...Itt a kijárat. Maximális sebesség, nem csupán örökkévalóság...végtelen..." (Walking Life) - ha nem baj ezt lenyúltam Fasírt :)


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hjc6xziCnc8


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...