2012. február 17., péntek

EGY REMEK SZERDAI MUNKANAP


Sziasztok!
Szerda egy átlagos napnak indult, de az egyik pillanatról a másikra a fejembe vettem, hogy miért is ne szeretnék menni bowlingozni…és magamhoz sem tértem még kora reggel de rákérdeztem a főnöknél és mehettem is velük…A falutól körülbelül a fél órára lévő városba Tournai-ba utaztunk a betegekkel együtt egy körülbelül 16 személyes kisbusszal, rajtam kívül még három kolléga társaságában… Az egyik kollégával most találkoztam először, véleményem szerint mondjuk ez már az úton aztán világossá is vált, hogy erős dohányos, mivel hihetetlenül rekedt és az a cigeratta rekedt hangja van…Ennél jobban nem tudom részletezni, de szerintem nem is kell :D a másik a műhelyek főnöke, aki amúgy néha néha tesi foglalkozásokat tart, de nem ő a „fő  tesi tanár”, gondolom csak valamit csinálnia kell aztán néha néha tart egy egy pingpong vagy fene tudja milyen tesi órákat :D A 3. pedig az én munkatársam, akivel a Hidróba( mozgásfejlesztős műhelyben) dolgozom együtt…

9.00-9.30-ig utaztunk, helyet foglaltam a némós beteg mellett( ugye aki mindig mindent elfelejt)
eltérve kicsit a témától, tegnap bementem a volt foyer-embe és ugye a betegeim nem tudják h nekem otthont kellett cserélnem, de nem is baj, én attól ugyanúgy látogatom őket, mintha ott dolgoznék…aztán ugye tegnap is bementem este pár órára, aztán kérdezi  tőlem a némós, hogy meddig dolgozok, mondom nem tudom talán 20.00. na és itt jön a csavar, szegényemnek sikerült 5 hónap alatt memorizálnia, hogy hiszen én mindig 21.00ig dolgozom akkor most mi történt, és teljesen kiült az arcára a kérdőjel, hogy most mi van? :D aztán utána mondta is h hisz általában mindig 21.00 dolgozol…aztán mondtam h de ma csak 20.00-ig…aztán amikor legközelebb jött, hogy megkérdezze, akkor már csak bólogattam a 21.00órára, nem akartam nagyon belemenni újra… :D)
de esküszöm ezek a belga utak valami borzalom, hogy mennyire egyformák, az első 10 percben azt hittem, hogy körbe-körbe megyünk, mert valahogy mindig hasonló  útszakaszra, bevásárlóközpontot jelző táblára figyeltem fel .
Körülbelül 9.30-kor megérkeztünk Tournai-ba, ami igazából számomra a 2. legkedvesebb város Belgiumban ez idáig…Leparkoltunk, a pálya pár percre volt gyalog, útközben kérdezték, hogy játszani akarok-e?:D Naná, hogy játszani akarok:D gyors cipőcsere aztán uccu neki :D
…és ha hiszitek ha nem, vannak olyan betegek, akikkel lehet nem lehet normálisan beszélgetni, de valahogy olyan jó készségük van pár dologhoz, hogy az valami lehengerlő…G(mozgásfejlesztős kollegám)  és én játszottunk a másik kettő csak felügyelte a játék menetét…Miért is ne én voltam az első:D ahhoz képest, hogy most játszottam életemben másodszor mondhatom azt h nem voltam béna :D jó most lehet azt gondolja mindenki, hogy fogyikkal szemben, jó hogy nem béna az ember, de én teljes döbbenettel néztem, azt, hogy van pár beteg, akivel nem nagyon lehet beszélgetni, de olyanokat gurított, hogy vagy eldőlt az összes bábu, vagy kettő megmaradt, és a kettő közül az egyiket úgy eltalálta, hogy a másik is ledőlt:D G már fogta a fejét:D mert ő bénázott…:D aztán a végére elég szép eredmények kerekedtek ki mindenkinél…fél 12-ig voltunk ott, visszaindulás előtt mindenki kapott egy üdítőt vagy kávét, amit szerettünk volna…volt olyan akinek semmi sem volt jó, az kapott egy csipszet :D
SZERDAI NAPOMRA EZ VOLT A MUNKÁM!!! :D
Csütörtök( tegnap)
Életemben másodszor voltam az új műhelyemben a mozgásfejlesztősben, és újra egyedül voltam a betegekkel…igaz, hogy az eredeti tervem szerint egész nap sportoltam volna a betegekkel, de végül is ez is jó volt…bár nagyobb kihívás az biztos…5 embernek tartottam foglalkozást, az 5. én voltam:D az egyik emberke vele nem lehet mit kezdeni, őt hagytam táncikálni rajzolni, motyogni magában, ő ilyen…
A másik 3 hárommal pedig különböző játékokba kezdtünk, ennek a műhelynek ez a szépsége, különböző játékokkal majd a későbbiekben az uszodai gyógytornával próbáljuk fejleszteni a gondolkodásukat…
Élveztem minden pillanatot, megértették, amit mondtam és együtt is működtek velem  :D
Jókat nevettünk, aztán ebédeltünk, majd átadtam a munkát az eredeti kollégának : )
Du-án pedig újra meglátogattam a volt foyer-emet :D imádom ezt a helyet, úgy feltöltődöm utána energiával, úgy imádom ezeket az embereket….
Ennyit mára, puszilok mindenkit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...