2012. február 13., hétfő

Le sem tagadhatnám


Szia Február 13.

Szervusz Mindenki!
Le sem tagadhatnám, hogy egy remek hétvégét töltöttem a Sarah-val és Kaskával nálunk. Sarah-nak üzenném, ha fordítaná, hogy igen lehet h lyukas markú vagy, de én annak ellenére nagyon szeretlek :D  Sarah , kicsit néha talán olyannak látlak mint amikor nekem van egy „remek” napom és valahogy minden kiesik a kezemből :D sebaj :D
Na szóval, szombat du-án S-el ( innentől rövidítem) és lakótársammal (M) elmentünk Beloil-be( Kaska(K) csak az este folyamán csatlakozott, mert dolgozott) egy kastélyt megnézni…és ide minden bizonnyal biciklivel is vissza fogok járni…nincs messze szerintem fél-1 óra alatt biciklivel ott is lennék és semmi bonyodalom csak egyenesen kell haladni a főúton…kicsit azért érdekes a végén még kiderül, hogy ha lenne egy pöpec biciklim még biciklivel és el tudnék jutni mindenhova:D  bár ha beköszönt a tavasz, nyár valószínű az lesz :D elkezdek feltérképezni a terepet :P
Ez a kastély bűbájos, igaz h még csak oldalról és elölről láttam, mert télen zárva van:S de az egész terület ahol elhelyezkedik…beleszerettem…









…ahogy megérkezik Sarah és Kaska teljesen feltöltődöm, valóban imádom őket, mellettük csak nevetni lehet:D Sarah az örökmozgó, Kaska a vicces:D bár lehet a lengyel akcentusa tesz csak rá egy lapáttal és attól vicces minden dolga:D na :D imádnivaló :D és a két magyar barátosnémnek üzenném K-nak és Zs-nek:  köszönöm, hogy annyi hülye csajos meg mindenféle filmet nézettetek velem:D mert most totális képben vagyok:D hahaha:D  bár én nem fújom kívülről a színészek neveit mint Sarah:D de azért na:D
Kaska and Sarah…thank you so much my h colour… :D (K és S köszönöm a „barnulást” és az utána lévő örömtáncot :D )
Ma pedig mindenki erősen gondoljon rám 5kor…ma ugye megkezdem a munkámat 4kor az új foyer-ben, de szokásosan 5kor beszélünk az igazgatóval, és újra szólni fogok, hogy nem szeretnék új helyre kerülni…ebben az egészben már csak az a ciki, ha nem engedi meg, de mindenki tudja majd az új foyerban h én mennyire nem akartam cserélni, akkor tök ciki lesz ott dolgozni, de határozott vagyok, imádom a foyer-emet ezért nem akarok változtatni, minden követ megmozgatok, ha más nincs, akkor saját döntés alapján maradok a régi foyer-embe…aztán  ennyi… eddig az összes itt dolgozó önkéntes dolgozhatott egy helyen…el sem tudjátok képzelni, hogy mennyire nem hiányzik nekem ezt a változás, a mostani helyemen mindenkit imádok, szeretek dolgozni és ahogy már többször elmondtam nekem ez nem is munka, mert szabadidőmben is szívesen bejárok…
…persze mindenhova be tudok illeszkedni, csak az nem mindegy, hogy szívből csinálom-e vagy sem… a kollegák mindenhol segítőkészek, de nálam mindig is a betegek voltak szem előtt…és a mostani otthonomban imádom őket…hisz elfogadtak olyannak amilyen vagyok és sosem néztek hülyének…mindig annyit mondtak, annyit adtak magukból amennyit kellett…
Fényképek jan22-ről, szülinapi bulim utána napról, amiket még csak most kaptam meg :D Thank you Anna : )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...