2012. február 14., kedd

Egyszer fenn, egyszer lenn


Tegnap beszéltem az igazgatóval, ahogy már írtam, elmondtam neki, hogy mennyire nehéz nekem ez a váltás. A munkámat szívből csinálom, szeretnek a betegek  és, hogy nekem ez a foyer a 2. otthonommá vált Belgiumban…olyan mintha kis család lennénk…és, hogy nem értem miért kell váltanom, mert az előttem lévő összes önkéntes egy évet volt egy helyen…
…és igen üzenném mindenkinek, hogy a legnagyobb bizalmat mindig önmagába fektesse, találja meg…kétszer beszéljen meg inkább mindenki mindent önmagával,  vagy bizonyosodjon meg abban, hogy tényleg megfelelő emberről hiszi azt, hogy ő-e az a megfelelő személy, akiben megbízhat…vagy vegyen magának egy háziállatot…az tuti meghallgatja minden gondját…
Szerintem ennyiből mindenkinek leesett, hogy nem maradhatok a helyemen, mellesleg az igazgató a képembe hazudott, sőt még a másik nagyfőnökömet is meghazudtolta, aki az én érdekemben szólt… és talán jobb is, hogy nem értettem meg minden egyes mondatát, mert csak még jobban bántana…tudjátok, hogy nekem ez azért nagy szó mert én élek, halok a munkámért…
Szóval igen…Tegnap bebizonyosodott újra, hogy egyedül állok a nagyvilág közepén, kedves mosolyok mögött milyen szép kétszínűség húzódik …egyedül  minden gondommal bajommal, itt már senki sem fut utánam egy „tyúkhúslevest a léleknek” , kedves szóval…kedves az együttérzés, de nem megyek vele semmire…lassan 6 hónap elteltével először tegnap éreztem úgy, hogy görcs van a gyomromba és nem szeretnék dolgozni menni…tudjátok mit jelent ez?- ...
Megszerettem a foyer-emban lakó embereket…és nehezebb két otthon közötti váltás, minthogy nem beszéltem kezdetekben franciául…hihetetlen, magam sem értem, miért ilyen nehéz ez nekem,  persze alapból is ez volt a tervem, hogy félévkor otthon cserélek, de utálom, ha a képembe hazudtak, és főleg azt ha mások helyettem döntöttek…
…de nem hagyom senkinek sem, hogy a magabiztosságomat, határozottságomat, örömömet megtörje…ugyanazt a boldogságot fogom árasztani és ugyanazokat a mosolyokat fogom az arcokra csalogatni, ahogy eddig tettem…
Amúgy tegnap az első napom aztán kellemes volt az új foyer-emben(beteg otthon), de nem ugyanaz az érzés van bennem, mint a másik helynél, egyszerűen nincs egy belső hang érzés ami azt az ösztönzést adná, hogy mosolyogj….persze nem a betegekkel van gond, itt is mindenki kedves, aranyos…de alaphelyzetben én örömmel megyek munkába, de tegnap egy kisvilág omlott össze bennem…
…de meglepett, hogy mennyire lelkesedve vártak az új helyemen : ) kíváncsi leszek majd a következő hetek, hogy zajlanak le…
Aztán, hogy lakótársamról is szóljak pár szót, most csöppet kellemesebb a helyzet…most egy picit tényleg lakótársak vagyunk és nem csak éldegélünk egymás mellett…
Következzen egy kis jó hír is itt a végén, vagy majd jövő hét végén megmondom, hogy mennyire jó hír :D 21-23-ig megyek a betegekkel túrázni :D majd képekkel a túra után jövök, de elvileg valami fullós faházas helyre megyünk…szauna, uszoda minden :D már most imádom az új műhelyemen, mert ugye mozgásfejlesztéses műhelyben dolgozok ettől a héttel:D de nagyon jól hangzik ez a 3 napos túrázás, de biztos fárasztó lesz majd 2 és fél napot a betegekkel lenni non stop :D majd meglátjuk :D
Na de most megyek,  meglátogatom a betegeimet a sajnos már csak a volt foyeremben : )
Puszilok mindenkit…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...