2012. február 10., péntek

Belgium, avagy a mosoly országában

Sziasztok! 
Ma megint fesztivál volt a munkahelyemen, egyszerűen hihetetlen ez a belga mentalitás, hogy tudják belőlem kiváltani ezt az érzést, egyszerűen nem tudok nem mosolyogni...olyan életenergiájuk van, hogy az hihetetlen...egész nap csak az járt a fejemben, hogy Belgiumban, a mosoly országában vagyok...és milyen csodálatos, hogy itt megünneplik a 10-20 éve itt dolgozókat és itt élő fogyatékosokat...milyen csodálatos már, hogy azt mondják, gratulálok 10 éve itt élsz, és te egy csodálatos ember vagy úgy ahogy vagy...
Igen egy csodálatos napot, hetet hagytam magam mögött, mondhatnám hogy ugyanaz a lemenetele minden hetemnek, mivel ugyanaz a napirendbeosztásom, de mindennap kapok valami újat...itt mindennap más még ha ugyanolyan is:) tudom h ez furcsa...egyre több minden kezd kitisztulni a fejemben is...egyre több mindent értek...egyre jobban tudok érvényesülni...

Hétfőtől megkezdtem a munkámat a két másik műhelyben is...úgy döntöttem h lovassportot fogok választani plusz foglalkozásnak, mellette pedig a gyógytornászokkal fogok dolgozni... és mindenki szurkoljon nekem, hogy megmaradjon bennem ez a csodálatosan sok energia, amit még az idióta lakótársam sem tud elvenni tőlem, és elkezdjek tanulni gitározni...tudom minden rajtam múlik, és a kitartásomon....de eldöntöttem, hogy 100%-os egy évet akarok itt teljesíteni...azt akarom, hogy az egy év végére elérjem az erre az egy évre kitűzött céljaimat...és úgy tudjak hazamenni, ahogy annak lennie kell és még annál is tökéletesebb érzéssel...persze minden hiányozni fog...aki nem dolgozott még fogyatékos emberekkel az el sem tudja képzelni, hogy mennyire csodálatos egy munka ez...lehet h csak itt teszik ennyire remekké, de én itt imádok minden egyes "fűszálat"...

...és lehet butaságnak hangzik, de nekem itt majdnem minden tökéletes, csak igen kaptam egy "rendes" lakótársat...


Hétfőn szintén megkezdem a munkámat a másik otthonban, de lehet futok a mostani után még egy kört az igazgatónál...ma beszéltem a foyer-em főnökével, ő sem érti miért kell cserélnem, mondtam neki, hogy én azt hittem h próbléma volt velem, de nem is gondolnám amúgy h ez lenne az ok mert mindenkivel remek kapcsolatom van...karácsony után főleg...mivel msotmár beszélek annyit h mindnkivel el tudok beszélgetni, hülyülni, úgy érzem a kollégák szeretnek, befogadtak, szóval senki sem érti miért kell cserélnem, pénteken beszéltem a három foyer főnökével, kérdezte h hogy érzem magam a csere miatt, mert hogy beszélt az igazgatóval az érdekemben, és mondtam neki, hogy nem értem, és mondta h próbáljak mégegyszer beszélni az igazgatóval, szóval mindenki mellettem áll, remélem történni is fog valami....

Az igazgató szerint ez a csere csak jó lehet nekem, mert új hely, új emberek, új szavak és igy lehet aktívabb lesz majd a nyelvtanulásom, de pont most szoktam meg mindent itt ezen a munkahelyen, kezdek kibontakozni, beszélgetni, játszani a betegekkel...és pont most...hát elszomordtam de semmi probléma, szabadidőmben és unalmas pillanataimban, visszajárok majd ha nem engedik meg a maradást...

A másik otthon is jó, de itt imádom a betegeket, és az egyetlen dolog ami miatt a másik otthon szeretem az a főnök, aki csupa jó lélek, és tiszta segítőkész mindenben:) akármikor számíthatnék rá bármi problémám lenne...

Jajj, meg a héten megkaptam az első pofont az élettől itt:D de szó szerint:D a kedvenc betegem adott egy taslit :D jó semmi komoly de azért felébredtem 9kor egyből:D tudni kell h nem tudja elviselni a másik közeledését, mostmár azért lassan megszokja h én a nevelője vagyok, de amikor meg akartam igazítani az ingjét lekevert egyet :D de attól még ugyanúgy imádom :D

a másik beteg pedig akit nagyon  csípek a némós beteg :D aki mindent mindig elfelejt:D na vele jókat szoktam kommunikálni :D és százszor elmondja egy nap h nemsokára találkozunk de öt percenként :D

Mára ennyit, mert nagyon fáradt vagyok:)

Puszilok mindenkit :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...