2012. február 8., szerda

Péntek, Szombat, Vasárnap


Sziasztok : )
Akkor  talán kezdem a péntektől…remek napom volt,  teljes mértékben,
 D-vel, M-mel, C-vel, K-val és a főnökkel dolgoztam együtt…igen ilyen sokan dolgozunk együtt egy időben a foyer-ban : ) szó mi szó még annál is jobban kezdem magam itt érezni, mint eddig, pedig aztán totális boldog vagyok minden egyes pillanatban amikor dolgozom, most már teljesen ki tudom tölteni az időmet a betegekkel…játszom velük, hülyülünk :D hát na adom önmagamat belga módra:D azért a határt meg kell húzni persze h én a nevelőjük vagyok nem a játszótársuk…
nagyon jól érzem magam…  imádom a munkámat… és tudjátok az az igazság,  ha ők fogyatékosak is látták, látják, hogy mennyire akarom, hogy megértsenek, és ők látták talán a legjobban, hogy mennyit fejlődtem az elmúlt hónapokban…
lényeg a lényeg, egy év az egy év, nem lehet ennyi idő alatt elsajátítani a franciát teljes mértékben, úgy h előtte még sosem tanultam, jó lehet valaki őstehetség, és egy év alatt megtanulja anyanyelvi szinten:D  az jelentkezzen, mert le kalappal :D de majd meglátjuk, még h mit hozok ki a franciámból év végéig :P
…pénteken itt esett a hó, tényleg jó napom volt, és a kolleganőm akivel eddig nem sokat beszéltem úgy érzem kezd megnyílni felém, kis apró jelek:D tudom ne menjek senki agyára a jelekkel:D de ezek tényleg azok:D nem női logika:D nem:D de sokat számít h elkezdett velem viccelődni : )
…és pénteken amikor Dimmel, és C-val maradtunk a betegekkel, tök kis családias volt, tényleg jó ám közöttük úgy mászkálni, hogy úgy érzem befogadtak… :)
Kollegák:  D-vel imádok együtt dolgozni, ő nagyon vicces, a kedvenc betegem, az ő kedvenc betege is szerintem:D  M anyukámra emlékeztet , K érdeklődő- vele mindig jól el tudok beszélgetni és nagyon segítőkész :)  F  tanítja a betegeket táncolni, és tanítja angolra őket, és mindig jót nevetek rajt… C-vel eddig nem sokat beszéltem, de talán most kezd megnyílni, vicces, segítőkész…

Kaskával


Szombat
Péntek este megbeszéltem egyik kollégámmal, hogy szombaton reggel, mivel ő úgyis keresztül menne a falun, elvisz a legközelebbi kisvárosba, hogy onnan tovább tudjak menni Kaskához  : )
Hát nem igy lett, ment a szervezkedés reggel, mert a kolléga még sem tudott értem jönni, így jött velem lakótársam, akinek nagyon nem vágytam a társaságára, de legalább nem volt lelkiismeret furdalásom, amiatt h csak úgy leléptem volna…meg pénteken az apartmanban nem volt víz szóval…talán így volt a legkorrektebb, hogy ő is eljött velem…
Kaska, Ábel és Patrik( Ábel magyar barátja) vártak bennünket Mons-ban, majd kocsival tovább indulva Kaska és Ábel lakhelyének közelében lévő erdőben tettünk egy kis kitérőt...








Jelentem csodálatos erdei sétát tettünk…nagyon szép volt…teljesen felfrissültem…Majd Kaskáéknál néztünk egy filmet, estefele elmentünk beültünk egy hangulatos kis helyre, beszélgetni egy pohár belga sör, kávé mellett :D ami mellé szokásosan kapunk egy kis adag csipszet…
Vasárnap
11-kor kezdtük meg a kirándulást Antwerpen felé, szerencsére, ha jól tudom Kaska elnézte a vonatunkat, így csak 10-15 percet vártunk Soignes-ban, majd Brüsszelben átszálltunk egy nemzetközi vonatra, na de persze nem maradhat el a reggeli kávé kiránduláskor, szóval vettünk Kaskával 1,80 €-ért egy reggeli menüt, croisont kávéval :D amit a vonaton fogyasztottunk el...

A nemzetközi vonatunkról annyit kell tudni, hogy pont Amszterdamba ment, szóval a szívem szakadt meg h nem ott kötöttünk ki :D de ami késik nem múlik :P de azért szomorú h fél-1 óra választott el a szeretett Hollandiámtól : )

13 körül megérkeztünk Antwerpenben, de végig olyan érzésem volt mintha Holland területen lennénk, mivel Brüsszel észak-nyugati része modernebb és szerintem mondhatom ezt h minden 2.-3. ember beszél angolul  :D jó talán inkább mindenhol angol szavakat hallottam:D
NAGYON HIDEG VOLT! – mondom mindenkinek, hogy kiránduláshoz jobb időt válasszon magának :D de azért nem volt rossz nap, csak hideg : )
Amit láttunk:
20 körül értünk vissza Kaskáékhoz….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...