2012. január 6., péntek

A felhők felett :)


Sziasztok!


Jelentem megérkeztem épségben… A repülőtéren a becsekkolás, csomagfelvétel, ellenőrzés zökkenőmentesen zajlott, de úgy éreztem most nincs velem a szerencse…és úgy is lett, 2ó5 perces volt a repülőút az időjárás miatt, és így lekéstem a reptérről a vasútállomásra induló buszomat, és így késtem le a második buszommal, ami 18ó5-kor indult a 18ó26kor induló vonatomat, pont a szemem előtt ment el, még szerencse h egy magyar lánnyal, (akit utazás közben ismertem meg) vele vártam, majd hozzánk csapódott egy francia lány is, akit útközben ismertem meg a vasútállomáson és ő is lekéste a vonatát…a magyar és a francia lány tovább indult egy 19ó2-es vonattal, így én egyedül szobroztam majdnem fél órát még…de kárpótolta a repülő késését a csodálatos kilátás…csodálatos volt látni a felhő felett a napsütést majd a naplementét…

és a balszerencsékben a szerencse, hogy várakozás közben 2 francia emberkével kezdtem el beszélgetni, az egyik csak segítőkész volt valami ott dolgozó, a másik meg a kalauz volt, hát ilyen sincs mindennap, még Magyarországon sem történt ilyen velem, leszólítottam a kalauzt, és mivel én a vonaton akartam alapból is jegyet venni, így szépen elkezdtem neki magyarázni, hogy az előző vonatot lekéstem és két nagy csomaggal nem tudtam visszamenni a váróba, itt hagyni meg nem tudtam,  és így nem tudtam jegyet sem venni:S és olyan rendes votl h amikor megérkezett a vonat se szó se beszéd megfogta a csomagaimat és felrakta a vonatra…a amikor felszálltam a vonatra megkérdeztem egy lánytól, aki már a vonaton ült h ez első vagy másodosztályú vagon –e mert ugye itt aztán mindenért büntetnek, ha bakizik az emberke…és a vonaton így ismerkedtem meg egy belga lánnyal:D kiderült h négy nyelven beszél, nem is baj ha az embernek vannak iylen ismerősei , mert ő tudja velem az angolt gyakorolni én meg vele a franciát:D háát szegényemnek az első kérdése az volt , teljesen ledöbbenten, hogy mi a fenét csinálok én itt ekkora bőröndökkel Magyarországról:D hát felvilágosítottam ;)
Talán a busz vonat lekésések után volt egy kis sikerszériám úgy érzem, mindig boldogsággal tölt el ha meg tudom magam értetetni…és amúgy is utálok egyedül vonatozni…és igen is jó érzés h vannak még a mai világban segítőkész emberek…kíváncsi lennék, hogy Magyarországon hány ember segített volna a bőröndöm cipelésében!!itt meg szólni sem kell mert kiveszik a kezemből annyira segítőkészek az emberek….
A belga lány leszállt Mons-nál én onnan még mentem 4-5 megállót egyedül, és az egyetlen aggódalmam oka az volt h az igazgató tényleg küldjön valakit értem….írtam neki sms-t miután lekéstem a vonatot h kések egy órát, erre meg íírja vissza h majd küld értem valakit:D na mondom szép lesz ha szakadó esőben csövezek ott a semmi közepén…de szerencsére vártak és még kaját is készítettek nekem elő…semmi extra de a szándék a lényeg J kaptam kenyeret, Jánosom által megszeretett sajtot,  mini sajtkrémeket, mini nutellát, kis csokikákat…
Az asztalon várt egy kis levél lakótársamtól:D azt tudni kell h én imádok kis leveleket olvasni:D és lakótársam előszeretettel szokott nekem kis leveleket hagyni nekem:D bár tőle általában bocsánatkérő levelekre számítok:D de talán egy új év…és tiszta lappal kezdünk mindent…nagyon remélem, na szóval kaptam tőle egy kis levelet és mellette a karácsonyi ajándékom :D és igen mosolyt csalt az arcomra az ajándékával:D tudta h mire van szükségem :D tudta h tavaly elfelejtettem manikűrszettet hozni magammal és kaptam tőle:D ezen jót mosolyogtam, mert az ő cuccait kellett hogy használjam de most kaptam tőle egy mini készletet :D
Én egy almás füstölgőt fettem neki, vagyis alma alakút, mivel a La Pommeraie, ahol dolgozunk Almafát jelentJés kap hozzá egy finom illatú gyergyát is… szóval ez egy jelképes apróság, de talán így sosem felejti el ,hogy tőlem kapta és, hogy egyszer itt dolgozott J meg ugye megint hoztam neki magyar csokikat ;)  
Aztán, hogy ne legyen minden tökéletes és szép:D ahogy Jani is mondaná:D Nem lehet mindig minden tökéletes:D megkajáltam minden szép és jó, mondom veszek egy forró fürdőt :D de nincs áram a fürdőbe:D jólvan hát lakótársamnak szokása égve felejteni a lámpákat, de nem jó a konnektor sem, és nem jó a fürdőben a fűtés sem:D szóval ennyit a forró fürdőről, mert meleg víz is alig volt:D az egész lakás csont hideg volt, most reggelre azért már jó idő van, este 3 takaróval aludtam, de reggelre már ki kellett takaróznom olyan meleg volt…
Szóval ma reggel az első utam az igazgatóhoz vezetett, aki nem dolgozott,  így mentem be az egyik irodába, ahol elmagyaráztam h mi is a baj a fürdőszobával:D és nem tudom h milyen varázsom van, de megértik a franciámat:D ámulok és bámulok de megértik:D elvileg du-án kijön az igazgató és megnézni, mert lehet h valami kapcsoló romlott el, nagyon remélem, hogy nem az egérke rágott szét valami vezetéket :D
Épp most ebédeztemJ Teázok aztán még folytatom a kipakolást, mert tegnap nem volt erőm mindent elrendezni…
13.30-ra megyek dolgozni és elvileg lakótársam este ér haza a táboroztatásból, mert ugye két hétig ha jól tudom valahol Belgium nyugati részén voltak a betegek telelni…
Na ennyit máraJ  puszilok mindenkit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...