2012. január 22., vasárnap

Szeminárium, 20. szülinapom :)


Kedd (2012.01.17)
Tanár után ugye megérkezett Sarah, vártam a hívását, de ügyesen megtalálta a lakásunkat, és egyszer csak hallom h valaki csenget és ott állt a lakás előtt…:D Nálunk aludta és így mentünk szerdán együtt a szemináriumra… reggel   7körül kezdtük az utazást és kb  11-re értünk egy Liege melletti kis faluba, két átszállással…
Röviden és tömören erről a szemináriumról, hogy három napig beszélgetünk, különböző témák, különböző konfliktus kezelések, megoldások, szerepjátékok, finom kaják, esténként sörözés…Megtanítottak nekünk egy vicces banán dalt, Diane megtanított bennünket, vagyis próbált megtanítani bennünket skót táncra…nagyon vicces volt:D de ezek a skótok tudnak élni :D
Nagyon jól éreztem magam, kivételesen, nem erre számítottam…azt hittem h három napig majd agyon görcsölöm magam…jó azért volt pár idegesítő emberke, hogy egy két embernek mindig el kell mondania a véleményét, semmit sem hagyhat szó nélkül:D de hát ők ilyenek…na meg volt egy feladat…na ott voltam úgy h teljesen elvesztem:D feladtam…egyszerűen az agyam nem bírt több szót befogadni, nem bírtam tovább fordítani a francia dolgokat…jó volt ez a három nap de nagyon is elég volt :D:D
Annyi és olyan jó kajákat kaptunk, hogy néha már fájt :D amikor már azt hittem h kipukkanok, még hozták a desszertet :D Szerda este meg hoztak több rekeszt sört :D jó mondjuk alapból 30-38-an voltunk…
Csütörtök este szülinapi bulit tartottunk az egyik szervezőnek…
Pénteken du-án 3 óra után, indultunk haza…és olyan 20.00-ra értünk ide…velünk tartott Julia, Sarah, és Gerda isJ Filmnézős csajos estét tartottunk…
Szombaton megkezdtük a bevásárlást a szülinapomra…beszereztük a kaját…mindenki hozott magával egy kis koccintani valót :P szóval azt alapból nem is kellett venni, bár azt hiszem beszereztünk pár bort is :D

6-7 körül megérkeztek a többiek, én nem mehettem le az emeletről, készült a meglepetés:D







Feldíszítették a lakást, mindenhol lufik, szalagok, elkészült a vacsi is ÉS Sarah, Julia, ha lefordítanátok ezt, köszönöm nektek tudom h kitettétek szíveteket, lelketeket hogy jó bulim legyen és igen eddig a 20. szülinapi bulim volt életem legjobb szülinapi bulija…

A másik meg, hogy kaptam tortát is:$ alig akartam elhinni...:D nekem sütötte az egyik német önkéntes :D annyira aranyosak voltak, hogy az valami hihetetlen, és jó volt érezni, hogy nem csak azért jöttek, mert hogy buli, hanem azért mert engem akartak ünnepelni, és ahogy mentem le a lépcsőn Sarah-val és ott állt 9 ember előttem sötétben, tortával és ajándékkal a kezükben és énekelték, hogy Happy Birthday to you…teljesen el voltam ájulva, olyan boldog voltam, hogy hihetetlen :D
Igen tökéletesre sikerült egy buli volt :D  A többit meg inkább képekkel szemléltetem :D azt hiszem azok jobban elárulják a buli hangulatát :D:P
Mellékesen valahogy a szomszéd is átkeveredett a bulinkba:D és az egyik német srác elakarta kérdi az internet kódját, de így utólag talán le kellett volna itatni és talán akkor elárulta volna :D:D

Utóirat:D hajnai 3kor még annyi energiám volt h elmosogattam:D és megkezdtük a rendrakást a lengyel lánnyal:D amíg a többiek már kidőltek :D:D mi még nagyban táncoltunk meg pakoltunk :D:D :D

Röviden tömören ennyit mindenről, mert még nagyon fáradt vagyok, szerda óta nem nagyon pihentem ki magam…

Köszönöm a rengetek üzenetet fészen, itt ott, el sem tudjátok képzelni mennyire jó érzés volt reggel erre a sok üzenetre felkelni :))

KÖSZÖNÖM NEKTEK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...