2012. január 25., szerda


Sziasztok!
Hétfő...
Szerintem már rájöttetek, hogy mennyire sokat rágom magam ezen a lakótárs dolgon…és igazán azt is tudhatjátok, hogy nekem itt minden majdnem hogy tökéletes, csak eddig vele nem sikerült sokszor megtalálnom a közös hangsúlyt…Lehet h csak rossz oldalról közelítettem énis meg…igen mindenkinek meg vannak a rossz tulajdonságai, de mi van akkor ha ő ilyen…lehet h jó pár dolgot nem direkt módon csinál…csak csinálja…de nem akar nekem ezzel rosszat…hát igen ehhez az életvitelhez, hogy ő mindig mindenhonnan késik…igen ezt nem fogom tudni megszokni, mert én a pontosság híve vagyok… Igazán szeretnék neki segíteni, hogy egy picit másképp lássa a világot…én nem akarom megváltoztatni…mindenki szerethető a hibáival együtt is…csak talán ha belül változna kicsit többen szeretnék…hisz ha nem is mondja érezhető, hogy erre vágyna, csak valahogy rossz oldalán ragadja, fogja meg a dolgokat…Kedves lakótársam, én tudom,hogy te egy jó ember vagy, és ha ezt valaha is olvasod, lefordítod, remélem elhiszed, hogy énis próbálok a kettőnk egy éves életéhez azért hozzátenni elfogadnii, hogy jobban kijöjjünk J
A mani napomat pozitívan és negatívan is zárom…
Az igazgató szembesített azzal, hogy otthont kell váltanom, hiába nem szeretnék…annyira szeretem ezt a helyet aholmost dolgozom, imádom a betegeket…igaz, hogy hétfőnként egy olyan munkatárssal dolgozom együtt akivel eddig még nem sikerült dűlőre jutnom, de hát engem sem szerethet mindenki :D sajnos:D de ez nem is azon múlik, hogy szerete vagy sem, egyszerűen nem nyit, nem érdeklődik, még talán azt sem szokta megkérdezni, ami itt alap, hogy CA VA…éjjel nappal ezt kérdezi, mindenki, mindenkitől, ő meg kb csak köszön…ha kérdezem valamiről válaszol, és én elhiszem, hogy nem szerethet mindneki mindenkit, csak azért nehéz igy valakivel együtt dolgozni, főleg úgy h én tényleg próbálok nyitni, de az én nyelvi tudásom nem terjed ki mélységekig és egyszer már elfogy a kérdezni való, meg igazán mostanában úgy érzem, hogy ha jó pár hónap alatt teljesen nem nyitott akkor én miért törjem magam…talán egyszer vagy kétszer kérdezett akár mit is rólam és ennyi…na mindegy…talán ő csak ilyen és ennyi…
na de most ez az otthon csere kicsit furi lesz…itt már megszoktam mindent…és most megint megszokni egy úgy otthont…február végétől kezdek azthiszem ott…ők majdnem önálló betegek, nem sok dolgom lesz velük, így igazán nem is szeretnék velük dolgozni, csak az összes közül még ez a legszimpatikusabb…ez volt az első kedvencem, de aztán idő közben rájöttem, hogy a mostani otthon ahol dolgozom ott a betegek kollegák is nagyon viccesek…itt meg majd állok elébe a dolgoknak…kiderül majd…de legalább Nikolával dolgozhatok együtt, aki egy nagyon segítőkész, hogy is jellemezzem, kicsit apura és anyura emlékeztet :) 

Szerda...
Lakótársam hazament...pénteken jön haza...mindenki szurkoljon, hogy ne lopjanak el :D viccen kívül:D nagyon zajos a ház...de azért kényelmesen aludtam:D 
Ma túl vagyok a munkámon...elkértem a kódot a munkahelyemen szóval most innen írok...lassan indulok haza...de az élet apró örömei...nem tudom hány hónap után, talán fél év után először ülve netezhettem, kényelmesen Belgiumban :D  

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...