2012. január 27., péntek

Jelentem még élek! :D


Na sziasztok!
Jelentem túléltem az első hetemet egyedül:D mit is mondjak inkább kicsit feltöltődtem energiával…bár esténként nagyon zajos a ház…főleg, hogy a szomszédok elég rendesen, zajos életet élnek…néha azért bevallom féltem is:D de hát ekkora házban:D mivel ikerház minden úgy hallatszik, mintha itt mászkálnának a lakásban stb:) + az egérke is újra életre kelt :D
A héten végül nem volt semmi extra…tegnap megnéztük az új otthont, amit építenek, hát mit mondjak:D anyukám szeretnék én egyszer ilyen lakást, meg ekkorát :D csupa üveg meg faburkolat kívül belül…kíváncsi leszek, milyen lesz teljesen készen:)
Most még megeszem a reggeli ebédemet, és irány Párizs a betegekkel...csak el vissza nem szállok meg, bevallom, kicsit már kezdem unni...ez lehet h bután hangzik, de minden hónapban emiatt buszozni, amúgy is a nevezetességeket már láttam, télen nem lehet semmit sem csinálni, csak egyetlen egy helyre mennék még el szívesen de az meg Párizs mellett van:) majd még meglátjuk mit hoz a jövő:) Nincs semmi bajom a másik német lánnyal, de lehet ha más társasággal néznék körül vagy lennék, teljesen más hangulata lenne az egésznek...Imádom Párizst, de egyszer jobb lenne magyar társasággal bejárni:) vagy a három másik önkéntes leányzóval akiket nagyon megszerettem szeptember óta:D szerintem nem is kell mondanom kik ők:)


Jah és itt most hét ágra süt a nap, a héten nagyon esős idő volt, este még szivárvány is volt:)

Szép napot mindenkinek!

Na de…
Már régóta szerettem volna képekkel szemléltetni, picit az itteni kis életemet, képeket a betegek otthonáról, munkahelyemről, ahol dolgozok, hogy kicsit jobban eltudjátok képzelni…
tessék pár kép:)

foyer kerje( otthon ahol dolgozom)


bőrműhely:)

bőrműhelyem, ilyeneket készítünk meg még sok mást:)

Jánosom kedvenc háza:D ilyenünk lesz egyszer nekünk is haha:D:P

nappali ( 8 beteg részére foyer-ban)

nappaliból az ebédlő,a háttérben a konyha

itt tudnak a betegek számítógépezni, billiárdozni, Xbox stb




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...