2011. december 25., vasárnap

látogatóm érkezett :) -- - - - ->hazaút

December 12-18-ig Jánosom meglátogatott majd 18-án együtt repültünk magyar földre :)

Most picit itthon, nem írhatom azt h végre pihenés, mert van itthon is elég programom szerencsére, de nagyon jó egy picit átadni az irányítást az itthoniaknak...és hihetetlen, ha valaki egy évvel ezelőtt azt mondja nekem, hogy franciául fogsz tanulni, és h Belgiumban fogsz élni...majd hazajössz és különböző módon fogod fejtegetni a magyar kiírások jelentését ...kinevetem:D és kinevetem magamat is... hihetetlen érzés :D végre értek minden egyes betűt és értek mindegy egyes szót a buszon:D jó máskor ezt szóra sem méltatnám mert átlagos lenne...
A másik dolog, akármikor indulok itthonról valahova állandóan az esernyő felé nyúlok...nem tudom ki mennyit tud a belga időjárásról, de esőben nem szenved hiányt :Daz első napjaimban itthon...állandóan volt bennem valami feszélyezettség amikor valaki szólt hozzám...állandóan úgy éreztem belülről h készenlétben kell lennem egy másik nyelven való megszólalásra...furi lehet ezeket megérteni, ha valaki nem élt kinn hosszabb távon, vagy lehet ez csak azért van nálam így mert én totálisan, általam nem tanult nyelvterületre kerültem...

A repülés szerencsére problémamentesen lezajlott...bár, ha jól emlékszem 40 perces késéssel indult, ami nem is lenne vészes, ha vonatról vagy buszról lenne szó, de repülésnél ott kell lenni legalább a gép indulása előtt 2 órával...mi már ott voltunk a reptéren 15.00, mert úgy ment buszunk, majd 15.30 körül becsekkoltunk, feladtam a csomagomat, ellenőrizték a papírjaimat és itt is van egy jó sztorim...ami után megkaptam a beszállókártyámat, és mentem a következő kapuhoz köszöntem h Bonjour...le ellenőrizték a papírjaimat majd a muki úgy köszönt el tőlem h: Have a nice trip! - én meg erre mondom Janinak, hogy nem lehet igaz, hogy már a Bonjour-ból kiszúrják azt h én nem vagyok igazi francia-belga :D hihetetlen :D aztán megvolt az átvilágítás, a szokásos stresszelésem miatt becsipogtam és át is matattak szerencsére egy nő :D de istenem olyannal idegesített az ellenőr miközben vettem le az órámat övemet, hogy fordítsam meg a laptopomat nyissam ki és még az sem volt mindegy hogy fordítom és h rakom bele abba a műanyag ládikába, ami megy majd az átvilágításra:D szóval gyűrű nyaklánc rajtam maradt ...upsz :$

várakozás a reptéren

Anyáék vártak Pesten a reptéren, és miután megtaláltam a bőröndömet és kiléptem a csomagfelvevő helyről olyan volt mint a filmekben...rengetek ember, kisgyerek várta a családját haza...és az a sok várakozó, izgatott tekintet ...:D

Ennyit mára, mert csak jár a szám, és igen jár azóta amióta hazajöttem, le sem lehet lőni :D és igen ha hiszitek ha nem megtanultam csendben maradni :D na de reszkess Belgium, mert január 5-én érkezem és innentől nem lesz csendes békességed ;D :D:D

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet mindenkinek :)

internet hozzáférés :D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...