2012. március 26., hétfő

Brüsszeli éjszakában, Tournai

Sziasztok!

Jó hír, de ez lehet csak számomra, végre nem a fürdőből, hanem a szobám elől jelentkezhetek :D örömtánc...hétvégém remek volt, de kezdjük az elején...
 
A hazaérkezésemről röviden szólnék, mert szerencsére már lenyugodtam…elég kellemetlenül érintett a dolog, mivel nehéz szívvel jöttem vissza Magyarországról, valahogy az utazás visszafele mindig megvisel…este a magyar lánynál aludtam Charleroi-ban, ez jó is volt, valakivel még tudtam egy jót beszélni, mielőtt megint visszakerülök a durva valóságba…be kell latni lakotarsam és az én kapcsolatom nem működik…most már úgy vagyok ezzel, hogy élünk még 3 hónapig egymás mellett aztán ő megy haza és ennyi…sajnálom, amikor ideérkeztem azt hittem, hogy lesz egy remek évem valakivel…és nagyon lelkesen álltam neki ennek az egésznek…de most már úgy vagyok vele, hogy nem szeretném megérteni…hétfőn Charleroi-ból Blatonba fél13kor értem, azthittem, hogy lesz buszom, de kiderült, hogy okok miatt csak 16kor megy a következő, ezt egy óra várakozás után tudtam meg, de már 12.30kor írtam üzenetet lakótársamnak, hogy az állomáson vagyok jöhet értem…hívtam hívtam hívtam…semmi válasz, egyik telefonjáról sem…pedig mondtam neki h hívni fogom dél körül…egy óra várakozás után miután már két sofőr is szólt, hogy nem lesz buszom felhívtam a fönökömet Nikolát, hogy ma dolgozik-e, mert itt vagyok a vasútállomáson és nincs buszom…elküldte értem a feleségét, mert ugye ők nem messze laknak a vasútállomástól, délután fél4-ig velük voltam…nagyon aranyos felesége van…remélem még lesz szerencsém találkozni a családjával…majd 3körül hívott lakótársam, persze akkor már nem vettem fel…4 előtt értem haza, főnököm vitt haza, majd negyed5kor kezdtem a munkát…lakotarsam csak annyit mondott, hogy bocsi, a belga telóm nem jelezte ki, hogy hívtál…a németet meg nem nézte…hát kösz szépen…ezzel aztán sokra megyek…és végig az járt az eszembe, hogy ha ez este van akkor ott állok egyedül a semmi közepén…én meg csak annyit mondtam, hogy ez vagy te nem vagyok meglepődve…mivel körülötte mindig minden furcsa…szóval ez már nem dobott sokat a dolgokon…majd Viola a tavalyi önkéntes szerdáig nálunk volt,nagyon csípem a leányzót…nagyon jó fej és jól el lehet vele beszélgetni és kiderült, hogy ő is Jó barátok függő :D amúgy nagyon segítőkész…múltkorokban is itt volt egy hétvégére mielőtt mentem volna haza Magyarországra, akkor nálunk söröztünk, csaptunk egy kis házibulit 4-en, és Viola invitálta az egyik volt munkatársát, aki most az én munkatársam, akivel voltam koncerten is…vicces egy este volt az fix :D amúgy visszaérzekésem utána, az h a német lány itt volt  jó is volt meg nem is, mivel magyarországról visszaérve az hiányzott a legkevésbé, hogy még német hang is legyen körülöttem és h ne értsek semmit…de legalább volt kivel beszélgetnem…mivel oylan mérges voltam lakótársamra, hogy pár napig egyszerűen ránézni is nehezemre esett…pedig szerintem tudjátok jól, hogy engem aztán nehezen lehet kihozni a sodromból, és általában nem vagyok haragtartó sem…elég dúrva dolgot kell ahhoz már elkövetni, hogy valakire nagyon megharagudjak, de nálam ő már magasan kiveri a biztosítékot…

Brüsszel...

Mellékesen, péntekre kaptam meghívást a norvég lány szülinapjára Brüsszelbe, persze neki nem számított, hogy őt nem hívták meg, neki alap, hogy ő akkor jön velem…ebből is már kezd elegem lenni, hogy ő mindig mindenhova jönni akar velem…én szeretem tartani a számomra szimpatikus és kedves emberekkel a kapcsolatot, így aztán én csinálok magamnak minden hétvégére programot mert nem vagyok otthon ülős típus a másik meg nem akarok itthon üldögélni és csinálni vele a semmit…és mivel szerintem mondhatom azt, hogy engem azért nagyjából mindenki kedvel így várnak is, hogy menjek ide oda kirándulni bulizni beszélgetni…szal úgy érzem igénylik a társaságomat, ő meg csak úgy fogja magát és jön velem…de ha legalább változtatna a hozzáállásán nem lenne semmi gond…de eljött Brüsszelbe is és nem is velünk volt egész végig…pedig aztán elvileg szülinapot ünnepeltünk…



Pozitívumok:D:D
Remek hétvégém volt, mindent leszámítva…Pénteken 9ig dolgoztam majd Éjfélre értem Brüsszelbe, Buerse-nél beszéltük meg Juliáékkal a találkozót, ami kb 10 percre van a vasútállomástól, imádom a brüsszeli éjszakákat az a rengeteg ember,ilyet nem sűrűn láttam Magyarországon, mintha fesztivál lenne mindig…Juliáék metrója nem jött így beültünk a Mc Donald-ba lakotarsammal…de mielőtt bementünk volna kajálni, láttunk a buerse előtt egy magas néger fognélküli mukit, aki gitárral a kezében fel alá mászkálva, megrohamozva az arra mászkálókat énekelt a rendőrökről, kajáról, hogy te milyen szép vagy és a SZARRÓL :D :S eléggé gusztustalan ember volt…
Mekiben megvártuk a többieket, fogtak gyorsan egy taxit és csak plusz 1 órát vártunk rájuk…majd elindultunk a Madam mustage ( madam bajusz) nevű klubba, ahol funky, jazz és nem tom milyen zenére nyomultunk :D őrült egy hely :D

de én is megkedveltem… szörnyű amúgy h milyen emberek léteznek:D nem keveset nevettünk megint:D és jó nem csak ilyenkor, de ilyen bulik közben, után aztán ténylegesen nyomatékosodik bennem, hogy milyen szerencsés vagyok, hogy van nekem Jani :D
Brüsszelben aludtam a német lánynál, Juliánál Thale, Anna, Julia,Marisa és Gerda társaságában…
 
Szombaton 16 körül értünk haza Ellignies-be Gerda is jött velünk, majd 5 előtt kevéssel megérkezett Kaska,  és mentünk Tournai-ba shoppingolni…majd ittunk egy finom sört és azt hiszem megtaláltam a kedvenc sörömet :D 




Előre láthatóan Szerdától Péntekig szemináriumon leszek Namur mellett, majd 2-8-ig táborozok a betegekkel…
Áprilisi hónapra úgy néz ki, hogy Skócia törlődött a terveim közül, de ami késik nem múlik, halasztódik májusra…a repülőjeggyel nem lett volna gond, ugye szerdától mentem volna vasárnapig, csak szerdán a repcsi este 10-re érne Edinburgh-be és utána fél napig kéne majdnem hogy csöveznem a reptéren, hogy másnap tovább induljak Dundee-ba, szal marad május, mivel tábor utáni hétvégén a lengyel lánynál leszek házibuliba, utána valahova kirándulni szeretnék, mert eddig elvileg szabadhétvége, csak ugye Skócia emiatt a repcsi menetrend miatt áprilisban kilőve…utána pedig előreláthatóan megyek haza április 26-tól 6-ig…szóval aki szeretne jönni hozzám az tud jönni akár április 14 és május 26 között valahogy :D
Puszilok mindenkit,
és ma megyek majd az igazgatóval beszélni, a jövőheti táboromról, hogy mégis hol lesz, hova osztottak be, meg hogy had cseréljek foyert...mert ugye nem nagyon van sok munkám ezen a helyen aztán még fél évig nem akarom a semmit csinálni úgy, hogy közbe aludni meg nem aludhatok...értitek, tetetnem kell néha h csinálok valami, mert már néha olyan kellemetlen, hogy nincs dolgom...: )

Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...