2012. március 6., kedd

egy kis hardcore :D


Sziasztok!
behavazott...hétfőn erre ébredtem
Jelentem, szombaton szerencsésen túléltem a hardcore koncertet…bár igaz h munkatársamra és a kis csipetcsapatára várnom kellett még plusz egy órát itthon, mivel az internetre az volt kiírva h 5kor van kezdés, és ők meg csak fél hatra jöttek:D nem voltam benne biztos, hogy fél 5-őt beszéltünk-e meg vagy fél6-ot…de sebaj…addig még megkajáltam…igazat megmondta izgultam emiatt a koncert miatt,mert K hívott meg és utána ő lemondta, szóval olyan emberekkel mentem akik közül csak másik munkatársamat ismertem, bár tudom h nagyon kedves és ott is végig vigyáztak rám, bár nagyon nem kell rám vigyázni, mert tudja mindenki h találékony emberke vagyok:D nekik még néha furcsa, hogy csendes vagyok, és munkatársam kedvesen próbálta oldani a feszültséget, hogy új emberke vagyok, kedves volt tőle, de aztán mondtam neki, hogy nyugodjon meg…nekem itt már teljesen normális, hogy nem beszélek sokat…az első 2 hónapot így végigcsináltam:D szóval ezzel már nincs para:D most ez nem azt jelenti h nem beszélek és hogy kussolok :D csak hát na kell egy kis idő amíg megszokom az ő beszéd stílusokat, franciájukat...utána már bátran dumáltam velük csak azért furcsa így belecsöppenni egy francia társaságba :D
Na de nem akartam csak azért a nyakukon lógni, mert én nem belga vagyok…majd koncert szüneteiben kinéztünk egy picit a friss levegőre, és amúgy nagyon érdekes, bár szerintem ez normális is, mivel én nem belga vagyok így sokkal érdeklődőbbek az emberek…bár szerintem ez mindenhol így van…egy külföldi sokkal érdekesebb…mindig mindenkinek az az első kérdése, hogy h kerülök én ide Magyarországról?! Miért? :D Hát miért ne… amúgy én pár fellépő után leléptem a lengyel lánnyal, hozzájuk…de furi, itt mindenkinek annyira nyitott felfogása van, és ez nem csak a koncertre vonatkozik…általánosságban…itt ha egyszer találkozol valakivel és szimpi vagy akkor már kb barátnak számítasz és hívnak ide, oda , sörözni…
Koncerten is ismeretlen emberek meghívtak volna szülinapi bulira a koncert után…meg, hogy van hely majd alszunk 6-an egy ágyban:D (jó ezt kollégám ismerőse meg barátnője mondta) a másik meg az, hogy magyar vagyok nem hülye :D
Amúgy ez a felfogás félre értés ne essék nem csak nekem tűnt fel…Itt benn van a levegőben az, hogy mindenki kicsit közvetlenebb, barátságosabb…nyitottabb…
Amúgy koncerten megismertem F barátnőjét, nagyon aranyosnak tűnik. és ő sem szereti az effajta zenét…:D azt tudnotok kell, hogy én véletlen keveredtem erre a koncertre, mivel a csodálatos francia és angol nyelven jól megbeszéltük K-val, hogy ez rock and roll :D és később F mondta, hogy ez rock and roll punk :D és ugyebár a kettő nem ugyanaz…bár sebaj, lényeg a lényeg jól éreztem magam…bár az első egy órában végig az járt az eszembe, hogy ez a zene megöli a lelkemet:D F végig hülyéskedett velem meg barátnőjével, vágta a fejeket csak, hogy picit jobban érezzük magunkat…bár én így is elmosolyogtam egymagamban:D főleg azon, hogy hogy kerülök én ide :D meg a másik…azért voltak érdekes arcok:D valaki rálépett a lábujjamra valami acélbetétes cipővel, hát mit mondjak nem volt kellemes :D
Ugye koncert közbe Kaska megérkezett értem és nála aludtam :D
vasárnap - Kaskáva- főzőcskézés
imádom ezt a lányt:D annyira kis idióta… jót beszélgettünk, filmeztünk…másnap pedig örült a fejének, mert csináltunk meleg kaját:D annyira lusta, hogy ő mindig csak szenvicset eszik:D de én csináltam neki finom meleg kaját D: haha :D
Vasárnap lakótársam értem jött, majd együtt jöttünk haza, vissza a szállásunkra…
foyer- tegnap az egyik beteggel- néha ilyen : )
Tegnap szokásosan dolgoztam, majd este az utolsó egy órában nagyon jót beszélgettem a főnökömmel, majd remélhetőleg a későbbiekben lesz szerencsém megismerni a családját is…amúgy nagyon jóban van egy másik magyar lánnyal, aki évekkel ezelőtt vele dolgozott és manapság Charleroi-ban él : ) nagyon jó barátok maradtak… és amúgy jó hallgatni, milyen szeretettel beszél a családjáról, gyerekeiről : ) 
Balinak előszeretettel ... :D



kedd- ma


..

Ennyit így hirtelenjében :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...