2012. március 20., kedd

Magyarországon

Sziasztok!

Jelentkezem a fürdőkád mellől :D

Jön is az újabb bejegyzés a magyarországi hétvégémről :)


Szerdán fél6kor keltem, még átnéztem a cuccaimat, majd fél7re mentem dolgozni a foyerba...fél9kor átmentem a műhelyekbe...majd 9 körül elindultam a betegekkel bowlingozni Tournai-ba, ahol múltkor is voltunk és kb fél órára van a munkahelyemtől ... 11-ig bowlingoztunk, majd ittunk egy kis frissítőt a betegek visszaindultak ebédezni én pedig elindultam Magyarország felé, de még ne szaladjunk ennyire előre :D

Fél12 körül nekivágtam az utamnak...keresztül rohantam a városon, és szerencsésen megtaláltam a vasútállomást...meg vettem a kis ebédemet, majd pár perc várakozás után meg is érkezett a vonat...Tournai és Charleroi kb másfél órá távolságra vannak egymástól, szóval volt időm pihenni...Charleroi-ban megvettem a hazaútra szánt kajámat, a kis gofrimat és felszálltam a reptérre induló buszra....és nem titok, a vonaton végig csak azon gondolkodtam, hogy úgy szeretlek Magyarország te maréknyi kosz :D ha hiszitek ha nem jó volt a reptéren meghallani az első magyar hangokat...Este 8 körül megérkeztem Pestre.

Szerdától vasárnapig tartózkodtam otthon...a repülőn hazafele kellemes társaságom volt, de vasárnap visszafele már nem volt ilyen szerencsén:D egy tiszta stresszes ember foglalt mellettem helyet aki abban a másfél órában nemt udott magával mit kezdeni :D már azon gondolkodtam h terrorista vagy mi :D és az utolsó 20 percben pedig engem fárasztott az időjárással, a körmével igen a körmével:D nem győztem neki mondogatni angolul meg franciául, hogy fáj a fülem nem hallok :D

Szerencsésen landoltunk, de a reptérről induló buszom a vasútállomásra elment az orrom előtt...így várhattam egy órát, de egy kedves magyar hölggyel beszélgettem, aki Anvers-ben lakik szóval nem volt probléma...a nő mondta, hogy a reptéren az átvilágításnál ellopták a drága márkás óráját...és hogy nem tudott még feljelentést sem tenni mivel az olyan hosszas folyamat lett volna, hogy azt mondták neki, ha tesz feljelentést akkor nem tud utazni....hát szép...mit mondjak....

Vasárnap este a magyar lánynál aludtam, de hogy másnap hogy jutottam haza, azzal a sztorival majd még jövök csak most hulla vagyok!

Gyorsan röviden :)
Puszilok mindenkit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...