2012. április 1., vasárnap

Helyzetjelentés

Egy apróbb beszámoló, mert az egész hetem rohanás volt és most meg már nagyon fáradt vagyok...csak holnap megyek táborba a betegekkel és még nem tudom h onnan tudok-e majd jelentkezni...

Hétfő átlagos nap volt azzal a kivétellel, hogy beszéltem az igazgatóval és a drága azt szeretné, ha még egy foyert megnézzek...szal itt telt be a pohár és beszéltem a fogadó szervezettel a héten volt konferencián, hogy ez nem lesz jó...utána beszéltem a foyerem fönökével, aki blatonban is jött értem, amikor lakótársam cserben hagyott...hogy nem érzem itt jól magam de nem tudom hogy mit tegyek...és azt mondta h csak udvariasságból nem kell itt maradnom...ott dolgozzak ahol boldog vagyok...mert ő is dolgozott olyan helyen ahol feleslegesnek érezte magát....

Keddig napom is átlagosnak indult...de ezek a belgák egyszerűen nem normálisak :D ebédkor beültettek szülinapos asztalhoz...és sorban jöttek az emberek, hogy boldog szülinapot...és én hiába mondtam a szervezőnek, hogy nincs szülinapom...szal ebben az évben msot ünnepeltem másodjára...kaptam még minitortát is :D kis gyertyával...vagyis palacsinta közé volt egy gombóc fagyi és arra tűzve egy kis gyertya....kihozták nekünk a kaját is...boldog szülinapot zenét is hallgattunk...szal ezekutánm már csak vigyorogni tudtam...délután pedig erdei kirándulást tettünk a betegekkel...

Szerdától-Péntekig szemináriumon, konferencián voltunk...erről majd később írok, ha lesz energiám...de nagyno jó volt...péntektől-vasárnapig vagyis máig a magyar lánynál voltam, fél 3kor értem haza...gyorsan kimostam még pár ruhámat...mivel holnap indulok a betegekkel táborba...tavaszi szünetre...hát kíváncsian várom:D bár kicsit tartok is tőle mivel hétfőtől hétfőig tart...és tuti fárasztó lesz éjjel nappal velük...de majd csak lesz valami...

A lényeg az, hogy táborom után Petra a fogadó szervezet egyik vezető féléje beszélni fog az igazgatóval és elvileg remélhetőleg visszamehetek majd a régi foyerembe :D
Nagyon remélem :)

Mára tényleg csak ennyit...

Mindenki szurkoljon, hogy legyen netem a tábor alatt, mert meg fogok különben őrülni :D

Pusz
Amy-vel az amerikai lánnyal


Ábel és Ole nagy beszélgetés közben, úgy érzem ez a kézzel mutogatás közös vonás :D


Ábel és Sarah



Játék...tojást meg kellett óvni...ledobtuk ezt az emeletről és nem tört össze, bár ezt még ugye meg kell fordítani és a papíros része az kb olyan volt mint egy ejtőernyő  :D

Kacsa barát :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...