2012. április 10., kedd

Nem minden az aminek látszik...nem alakulhat minden úgy ahogy tervezzük


A rossz dolgok mindig a jó emberekkel történnek…
Ez az egy év tényleg az életre készít fel…már most kaptam minden féle jóból rosszból bőven, az élet minden íze bele van sűrítve ebbe az egy éve…hogy miért írom ezt? Szeptemberben elindultam az ismeretlenbe, bele sem gondolva, h mi vár itt…persze voltak elképzeléseim, hogy jöhet jó is rossz is…de tele izgalommal…tudtam, de az izgalomtól fel sem fogtam, hogy egy olyan országba cseppenek, ahol nem ismerek senkit…és engem sem ismer senki…a nyelvet sem beszélem…csak vagyok egy apró pont a világmindenségben…
Napról napra egyre többet tanultam, és tanulok...egyre jobban megismertem itt mindent…egyre bővebb látképet, magyarázatot kaptam mindenről…
…és itt vagyok…boldog vagyok…lettek barátaim...ismerőseim, akik szeretnek, kedvelnek...kaptam egy förtelmes lakótársat…valahogyan nem vagyunk egy hullámhosszon, de ennek ellenére mindenből próbálom a legjobbat kihozni…mindenből szeretnék egy apróbb szeletet, hogy profitálhassak ebből az egy évből…és itt sem minden fenékig tejföl, csak tényleg próbálok minden akadályon keresztülhuppanni és boldog lenni…
Nem rég beszéltem az igazgatóval, megmondtam neki, hogy a táborom alatt olyan két otthonból származó betegekkel voltam, akikkel élmény együtt dolgozni, tudnak tanulni a munkámból és remek velük dolgozni…hallgatnak rám és együttműködnek…még akkor is ha néha nehéz velük és sok türelem kell hozzájuk…és, hogy úgy tértem haza a táborból h többet profitáltam ebből az egy hétből mint az eltelt egy hónapból a foyer cserém után…tábor alatt éjjel nappal beszélgettem a betegekkel, élvezték a társaságomat és igényelték a társaságomat és ez az amit hiányolok a mostani foyeremből, ha ott vagyok ott vagyok, ha nem nem…erre megint jött az igazgató, azzal, hogy szeretné, ha minél több mindent megismernék és minél nagyobb látképet kapnék…és már nem tudom neki hogyan ragozni, hogy nem akarok másik foyer-ba menni és nem akarok itt maradni én a régi otthonomat akarom…a régi foyeremet…ennyi…
Erre pl döntés elé állított…ha visszamegyek a régi foyerembe, akkor valószínűleg hazaküld július elején…de ez is érdekes a szerződésemet 1 évre írták alá…szal ehhez még a szervezetemnek is lesz hozzászólnivalója…mivel már beszéltem a szeminárium alatt a szervezőkkel is hogy az igazgató gondolt egyet és lecserélte a munkahelyemet és ezt ők sem értik…ezért jövhétfőn jön az egyik nőci akivel beszéltem, és beszélni fog az igazgatóval, hogy mi is a helyzet valójában…
Én tényleg ragaszkodom a régi foyeremhez szívvel lélekkel…ezért én már most eldöntöttem, hogy inkább legyen itt még 3 hónap tökéletes hónapom a betegekkel és Belgiumban…minthogy itt maradjak még 5 hónapig és olyan munkát csináljak amit nem szeretnék és amitől nem érzem magam jól…mert ezalatt az egy hónap alatt a mostani foyerben töltött perceim előtt úgy mentem munkába h stresszben voltam és azon agyaltam már előre, hogy mi a fenét fogok én ott csinálni este 9ig…

1 megjegyzés:

  1. Szeretem ezt a hozzáállásod, hogy ennyire kitartasz a régi munkahelyed mellett! Szívből remélem hogy sikerül visszakerülnöd oda, éppen én is most írtam hasonló dolgokról - ha valami nem tetszik, lépj és változtass rajta! Egy életünk van és nem biztos hogy olyan dolgokra kell pazarolni, amit nem boldogsággal csinálunk :) Csak így tovább! Puszi

    VálaszTörlés

...