2011. október 19., szerda

Szervusz Szerda! Te legjobb nap :D
Fél 6kor keltem, 6 után mentem dolgozni a Vert Marais-ba, ahol mostantól dolgozom...az otthon amit választottam...amire mentem addigra már a betegek reggeliztek:D csak járkáltam körbe körbe és mosolyogtam szépeket:D próbáltam kommunikálni...amúgy nagyon jó, mert manapság teljesen el tudom játszani h mindent értek és még válaszolni is tudok :D és amúgy nagyobb sikerélmény esküszöm a körülöttem lévőknek ha megértik amit akarok mondani franciául és ha egyáltalán megszólalok franciául, mint nekem...
A mai nap vicces volt...ma Santallal dolgoztam együtt a varrodás műhelyben és a betegek mindig próbálkoznak beszélgetni velem...de ma igazán megértettem nem csak részeket belőle és válaszoltam is :D Santal meg épp jött be és teljes meglepődöttséggel nézett h megértettem a dolgokat :D igen ez nagy szó :D de egyre jobban élvezem az itt létet így h kezdem érteni a dolgokat...
ebéd után vége volt a munkaidőmnek...hazajöttem lefeküdtem aludni, mert tudtam h lakótársamhoz jön egy német emberke akivel zenélnek:D vagyis próbálkoznak...és ha ők zenélnek én nem tudok aludni mert olyan hangosak...szóval kihasználva az időt egy jót szunyókáltam...majd fél5fele felkeltem mert úgy volt h megyünk 5után úszni...de amikor kiosontam a fürdőszobába hallok egy hangot lentről, és engem szólított...azt sem tudtam még hol hol vagyok mivel abban a percben keltem fel és az igazgató várt az alsó szinten:D hirtelen azt sem tudtam mivan mit mond...félig aludtam még...erre kiderült h a tanár ma jön hozzám...és tegnap beteg volt azért nem jött...na szép ennyit az úszásról:D de végül is sebaj...kaptam egy klassz francia tanító könyvet :D
ja és ma hivatalosan is belga lakos lettem vagy mi :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...