2011. október 14., péntek

Ma egy hosszú napom volt :D 8 kor keltem megreggeliztem...9kor kezdődött egy jubileumi fesztivál az intézetben:D hát mi mondjak :D nem magyarul nem németül nem angolul hanem franciául volt :D de amúgy nagyon élveztem:D sok vicces ember:) a belgák egyet tudnak de azt nagyon ...boldogok lenni... és vidámságot csinálni...azokat ünnepeltük akik 20, 30 éve dolgoznak vagy élnek az intézetben :)

Elgondolkodtató...valakinek szinte az egész élete benn van ebben a munkában ebben az intézetben...akkora összetartás van amit én még sosem tapasztaltam :)
Ezt a helyet nem úgy kell elképzelni h csomó őrült futkos össze vissza...van olyan beteg akinek jogsija van és ő fuvarozza az árukat amiket az intézet készít...pl az almaleveket...Az a baj h Magyarországon a köztudatban az van, hogy, aki fogyi az fogyi...hülye...és nem mondják azt h ennek fokozatai...Itt minden ember egy egyéniség :) valaki jól rajzol...valaki jól fest...valakinek a kézügyessége jó...valakinek a zenei készsége...mindneki másban jó :) valaki nagyon jól tud táncolni vagy csak viccesen ;)

Hiába fárasztó egy nap, hiába értek nagyon keveset, úgy érzem minden nap egy ajándék...és azzal h felkelek és bemegyek dolgozni a boldogságot szívom magamba :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...