2011. október 23., vasárnap

PÁRIZS

NA SZÓVAL...

Minden hónapban kétszer megyünk a munkahelytől Párizsba...pénteken visszük a betegeket haza...vasárnap du-án meg hozzuk őket vissza Ellignies-be ahol jelenleg is lakom és ahol a munkahely is van...a helyes szó ezekre az emberekre talán nem is az h betegek, hanem olyan emberek akiket a társadalom nem tudna befogadni...nem tudnák megállni a helyüket a normális életben...nem tudnának beilleszkedni a társadalmi életbe...
2. alkalommal vittük őket haza és igazán csak most értettem meg h ez több annál minthogy hazamennek, kirándulnak...amikor látom a szülők arcát, ahogy meglátják a gyereküket egy hónap vagy több hónap távollét után abban minden benne van...talán a legnehezebb dolog volt az életükben meghozni ezt a döntést, hogy a gyereküket beadják egy intézetbe...de ez a legjobb dolog amit tehettek velük...mert itt tényleg mindent megkapnak...mindent...szó szerint mindent...és majdnem hogy teljes életet élnek az intézmény keretein belül...teljes értékű emberként kezelik őket...és semmiben sem szorulnak háttérbe...mindenki megmutathatja miben jó...és ha csak puszikat küld egész nap vagy próbál tangózni az sem baj :) jót nevetünk rajt és ennyi az egész :)

Párizs 2011.10.21-23
ÉLETEM EGYIK LEGSZEBB HÉTVÉGÉJE 
Pénteken 17h tájban megérkeztünk Párizsba...Saint Denis nevű állomásnál nagy töprengés után végre sikerült megvenni egy normális jegyet...3.50 euro volt...és érdekes én ezt eddig nem is tudtam h Párizs zónákra van osztva...mi 1-3. zónába vettük a jegyünket mert ott használtuk a metrót... aztán olyan 19 óra tájban meg is érkeztünk a német lány szállására...de vettünk még előtte jó pár doboz pizzát és francia bort :D
Öten voltunk összesen és az a poén az öt emberből én voltam egyedül magyar a többiek németek voltak...hát mit mondjak...volt ám keveredés...mert valamikor el akarták magyarázni h miről beszélgettek én meg nem értettem h miért akarják magyarázni mivel értettem h miről beszéltek:D és néha tök megkeveredtem már h mikor milyen nyelven beszélnek körülöttem :D de mondjuk nem csak én :)

Na aztán a pizzázás borozás után belevetettük magunkat a párizsi éjszakában:D Stefi a német lány talált egy jó kis helyet...ami úgy indult h ingyenes...de kiderült h 10 euro...na szép:D gondoltam magamba 10 euro-ért remélem garantált a jó hangulat :D amúgy jó kis hely volt...de nekem még most is nagyon furi h itt mennyi féle fajta ember van :D kínai...marokkói...arab.fekete. meg amit akarsz...az estében a szoomorú dolog az volt h a német lánynak Stefinek ellopták a kabátját...amit az egyik német fiú sajnálhatott a legjobban...mivel ő meg odaadta a kabátját a lánynak h ne fázzon meg....szombat reggel 7re hazaértünk:D du-án 3ig aludtunk majd kezdődött a következő nap egy igazi párizsi kávéval :D majd Párizs centrum...Notre-Dam...majd összevissza barangolás után Eiffel torony :P

Annyira gyönyörű Párizs centruma...amikor az első pár lépést tettük az utcán azt mondta "én itt akarok élni" de szó mi szó...pár napra nagyon jó, hangulatos, csodaszép és imádni való :D de nem szeretnék ilyen nagy városban lakni:) és igen...láthat az ember akármennyi fényképet...semmi sem tükrözi a valósát :) amikor az Eiffel torony alatt álltam elállt a szavam, annyira csodálatos...leírhatatlan...nem lehet megfogalmazni h mit éreztem...
A párizsi körséta után visszamentünk Stefihez pizzáztunk borozgattunk filmeztünk :)
Olyan nagyon hamar elment ez a három nap...
Ma már újra itthon...bár ez sem volt zökkenőmentes...Steffitől visszafele a metron majdnem az ölembe ültek :D akkor nem jó helyen szálltunk le mert két Saint Denis nevű megálló van... így tehettünk egy körsétát de időben odaértünk a buszhoz és még a football stadiont is láttuk :P
...na de megyek aludni mert sok volt ez a három nap...ma du-án meg munka :)

 JAJJ...ÉS VÉGRE VAN IGAZI EREDETI KIS HERCEG könyvem PÁRIZSBÓL :D :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...