2011. október 14., péntek

2011.10.10-12

Brüsszel - EVS találkozó,
ami annyit takar h az összes  Belgiumban tartózkodó önkéntes egy helyre összegyűlik:) persze az egész konferencia francia...de ezt nem is kell mondani :D

Lényeg...
megkaptuk a legmenőbb szobát:D majom szoba :D
első nap megláttam egy egeret a konyhában...gondoltam én jajj de aranyos...aztán kiderült h van egy szobánkban is mivel evett a kajámból D: egy egérnyi rágás hiányzott a szenyámból:D remek:D igy aznap este csak nassoltam:D este-éjjel sörözés...majd a szálláson nass :D

másnap végigültem egy francia politikai előadást ... Belgiumról:D és amikor már azt hittem a sok játék beszélgetés ismerkedés és minden fárasztó dolog után h nem lehet rosszabb:D amikor felértünk az emeletre ott volt a WC a szobánk előtt :D:D:D
du-án elmentünk egy sörmúzeumba...majd ittunk egy sört a városba...majd megvacsoráztunk egy török étteremben ...este pedig szabad program:D hát mit mondjak az esti szabad programon megünnepeltük a névnapomat :D találtunk egy jó kis helyet és a EVS szervezők és az önkéntesek mulattak :D

Másnap építeni kellett egy fél hidat és nekem meg kellett figyelni :D na itt elszállt az agyam...értettem én h mit magyaráztak nekem angolul...világosan értettem...csak azt nem tudtam felfogni ép ésszel h nekem azt miért kell megfigyelnem:D dedó :D

..de összességében megismerkedtem egy csomó új emberrel, jókat ettünk, mulattunk :D szóval minden szép és jó volt :D

Az utolsó nap ki kellett tölteni egy papírt és rá kellett írnom azt is h mi nem tetszett a találkozóban:D háát az egér a szobánkban :D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...