2012. május 9., szerda

itthon otthon


Hol is kezdjem kedves barátaim?!
Tudom egy jó ideje már nem jelentkeztem,  de olyan kellemes napokat töltöttem Magyarországon, hogy nem akartam arra „pazarolni” az időmet, hogy a blogomban kockuljak…próbáltam kiélvezni minden otthon töltött percet…de nem tagadom kiindulásom előtt elkezdtem írni egy kisebb bejegyzést, de aztán valami folytán úgy alakult, hogy nem tettem közzé…elég szélsőséges érzésekkel indultam haza…hisz manapság már mondhatom azt úgy érzem, hogy két otthonom van…hisz úgy indultam haza, hogy talán kicsit szomorú is voltam, akkor éreztem talán először, hogy itt is minden a helyén van, befogadtak, a szükséges dolgokat megértem, amit szeretnék pedig el tudom mondani, magyarázni és, hogy minden egyes francia mondattal valami okosság ragad rám :D haha…
viszont…otthon voltam 10 napot és valahogy nem úgy tértem vissza, ahogy megálmodtam, lehet én várok mindig mindentől túl sokat…de valahogy az az érzés, amivel hazaindultam, eltűnt amire visszaértem, megint csak egy szoba várt az itt hagyott emlékeimmel és valahogy az otthonhagyott hétköznapok után fájt a szívem…
A mostani hazautazásommal együtt eddig háromszor voltam otthon, kisebb hosszabb időre és ami után visszaérkezek mindig a kicsomagolás okoz a legnagyobb problémát, mintha a csomagjaimmal együtt visszahoztam volna az otthon töltött napok emlékéből, szeretett emberekből egy kisebb nagyobb darabot a táskámba rejtve…
Vasárnap délelőtt édesanyám frissen sütött rántott húsának illatával a zsebemben és búcsúztam Magyarországtól…
majd este értem vissza Belgiumba, a reptéren szokásos módon két percen múlt, de a buszomat lekéstem, szóval vártam egy órát a következőre, hogy eljuthassak a vasútállomásra…innen futva, de szerencsémre a vonatom 13 perc késésben volt, szóval a nagy csomagjaimmal rohantam és elértem a vonatomat, majd lakótársam jött elém kocsival…a vártnál nagyobb lelkesedéssel fogadott...
Hétfőn(tegnap) kedves foyeremben dolgoztam, ahol a betegek nagyon örültek nekem, megleptem őket egy kis majomkenyérrel, amit még anya sütött kiindulásom előtti napom, és ízlett nekik, és viccesnek találták a nevét :D …és a legnagyobb meglepetés ezután ért…az egyik beteg, akiről már meséltem korábban, ( azzal kapcsolatban, hogy a franciát angol akcentussal beszélte, hogy majd akkor biztos megértem:D ) meglepett egy parfümmel, múlt hétvégén Párizsban voltak ugye szülőknél és anyukájával vettek nekem egy parfümöt…és először el sem akartam hinni, csak fújtam a kezemre mondtam neki, hogy köszönöm ennyi elég lesz nekem…és csak mondta h ez az enyém…bevittem kollégának, hogy ez lehetséges-e, nem-e értettem valamit félre, de nem! megbeszélték és tényleg az enyém! én meg örültem a fejemnek, mint aki még sosem kapott ajándékot,  és nem is az a lényeg, hogy parfüm, lehetett volna akármilyen ajándék( mellékesen nagyon jó illata van) csak ez a visszautazásom után olyan jól esett, annyi érzés kavarogott bennem visszautazás után…hogy hihetetlen jó volt érezni, hogy szeretnek és örülnek és hálásak azért amiért ott vagyok…
JAH ÉS JELENTEM NAGYON HIDEG VAN BELGIUMBAN!!!! VISSZAINDULTAM MAGYARORSZÁGRÓL A 24 FOKBÓL ÉS ITT MEG A 4 FOK VÁRT :D
 Jánosomnak üzenném:  Belgium nem ejtette rabul örökre a szívemet, augusztusban visszatérek, hogy boldogíthassam a hétköznapjaidat  :D

Ez a kép pedig remélem mindenkinek olyan mosolyt csal az arcára, mint nekem még a táborom alatt:D Erről mindig két kollégám kollégám fog eszembe jutni:D és nem sértésnek !! :)

Szép estét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...