2012. május 21., hétfő

Sűrgés forgás


Sziasztok,
Tudom, hogy mindig eltűnök hosszabb rövidebb időszakra, de szerencsére elveszek a mindennapokban, annyi minden történik velem…6-án jöttem vissza és máris 20-a van, hihetetlenül fogy az idő…és még mennyi teendőm van itt…és most már csak ragasztót kéne nyomni a szék és a fenekem közé, hogy végre neki is álljak könyvből is franciát tanulni…de valahogy a hallás utáni tanulás sokkal könnyebben megy…május 12.-én( szombaton) Brüsszelben voltam. Felkeltem, lakótársam közölte velem, hogy ő megy Brüsszelbe, mondok ok isten áldjon :D egy nappal kevesebb nélküled :D aztán végül úgy alakult, hogy én mentem Brüsszelben ő pedig itthon maradtam…felültem, ha jól emlékszem egy 1 óra körüli vonatra és 2 körül már Brüsszelben is voltam…meglepődtem, mert nem tudtam róla, hogy Brüsszelben parádé van…csak a sok embert láttam a vasútállomásról és a zenét halottam messziről, hát mentem a tömeg után és a zene után…Útközben viszont még írt a német lány, Júlia, hogy nem fogjuk egymást megtalálni, mert akkora a tömeg, menjek vásárolni, vagy teázni, ekkor még nem értettem, hogy mi is történik, de tényleg hatalmas tömeg volt…de aztán valami véletlen folytán a norvég lánnyal a tömegben megpillantottuk egymást, az agyam fel sem fogta, de ő már húzott is maguk után:D szóval így töltöttem egy tökéletes napot Brüsszelben:D volt egy hatalmas nagy party kamion :D amin után ment a tömeg és énekeltünk táncoltunk:D akkora egy buli:D és ez egy Open Day volt, melegek, transzfesztiták, nem tudom kik vonultak még fel…de nagyon jó hangulatot teremtettek, Brüsszel belvárosában tombolt mindenki…és hihetetlen, a belgák mindig találnak indokot a szórakozásra, ivásra, jó hangulat teremtésére…és itt nem voltak ellentüntetők, itt inkább mindenki próbált pozitívumokat kihozni ebből a napból és jól érezni magát…
Brüsszelben aludtam Juliánál, Sarahval, Thaléval, majd vasárnap J and T 10 km-es futóversenyre mentek, amíg én Sarahval ettem egy fagyit és egy hot-dogot :D
Thale, Sarah, Julia ( kis németeim ) ♥

:D

Julia, Thale a futóverseny után , 10 km

Kedden hazautazott a lakótársam, szerdán pedig látogatóm érkezett, majd csütörtökön K-val és L-el elmentünk La Pannehoz , a belga tengerparthoz, ami végül is belga francia határom található. Ez valami csodálatos volt, igazi tengerpart…imádom…amikor megláttam na olyan mosoly volt az arcomon…a tenger mindig csodálattal tölt el…úgy érzem, hogy abban a pillanatban kapcsolatban vagyok az egész világgal…de a képek majd magukért beszélnek…
La Panne- francia, belga határnál



Lázlóval
2. megálló volt Gent, az egyik híres flamand város, és tényleg gyönyörű volt…
Chapelle de la Madeleine parkjában
K-val már régóta beszéltük, hogy Brüsszelben kéne tenni egy felfedező körutat, mivel már itt élünk X hónapja és egy két dolog kivételével még nem is néztünk meg úgy igazán semmi fontosan Brüsszelben…így történt aztán,hogy pénteken Brüsszel felé vettem az irányt L és K társaságában…először az Atomiumot néztük meg, majd a főteret, Bourse, aztán járkáltunk össze vissza, mert néha elvesztettük a fonalat, hogy hol is vagyunk…Kaska viszont megy össze vissza :D jajj nekem, jó hogy van ő itt nekem :D a kis lengyel feje hiányozni fog ezután az év után az biztos…
Brüsszel-Kaskával a Rond point R. Schuman Plein-nél, Háttérben a parc du cinquartenaire
GENT

Szombat este Sarah és egyik kollégám volt itt : )
…Sarah itt aludt, ma pedig Beloeil-ban voltunk a kastélyban látogatóban, de igazán lenyűgöző egy hely volt : )
Röviden ennyit, mert már 23.00 van…igaz, hogy holnap csak du-án 16.00-kor kezdek de elég kimerítő egy hét áll mögöttem, szóval
Jó éjszakát mindenkinek !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...