2012. május 23., szerda

Boldogság!

 
Hihetetlen, egyszerűen alig tudom megfogalmazni mit érzek ezután a nap után, hogy is tudnám összegezni…annyi mindent kaptam ettől az egy évtől…annyi de annyi mindent…negatív és pozitív tulajdonságaival mindennel összességében…de hálás vagyok minden rossz és jó tulajdonságáért…mert ezek kovácsolnak azzá az emberré, aki talán majd egyszer a képességeit tisztán látva találhatja meg a helyét a nagyvilágban…hangsúlyoznám, mindenkinek megadatott nagyot álmodni, és az is h csak álmodozzon vagy tegyen is az álmaiért…mindenkiben több van mint amit gondolna magáról…

A félelmein felismerése véleményem szerint nem bűn…nevetek magamon, hisz a legapróbb dologtól is félek, féltem, most viszont mégis két lábon állok egyedül a nagyvilágban…és talán amikor megyek előre hajtom a dolgaimat nem félek…amikor visszagondolok a cselekedeteimre…akkor ijedek meg a szembesüléssel, hogy egyedül végigcsináltam…magabiztosság és az önbizalom a titka mindennek…

Te jó ég bele sem merek gondolni milyen érzésekkel fogok én innen összecsomagolni, hazamenni…hisz ez a hely tényleg az otthonom…a kis szobám, ami tényleg az enyém volt…minden egyes rezzenésével….és talán még maga a ház is hiányozni fog minden gondjával bajával, zajos autókkal…

Tipikus belga vonás, hogy mindenfele tehenek vannak, akármerre megy az ember vonattal, mindenfele teheneket lát…lovakat…birkákat…olyan mint egy nagy tanya…de egy szeretni való kis tanya…a városközpontban néha néha előbukkannak a csirkék, eddig ugye Gent-ben és Leuze Lidl parkolójában találkoztam csirkékkel…ezek a kis állatok mindig mosolyt csalnak az arcomra…én falut nőtem fel de sosem láttam ennyi tehenet a 20 évem alatt összességében mint amennyit itt láttam egy év alatt…sőt még szamarat is csak állatkertben láttam…itt meg kb a szomszéd utcáig kell mennem :D egy év azért elég volt h megszeressem Belgiumot minden őrült vonásával együtt…de még mindig úgy érzem, hogy nem itt van a helyem a világban : ) még folyamatban van a megtalálása… : )
Chateau de Beloeil - Sarahval

Tegnapi ajándékom a kollégámtól B-től...úgy meglepett...de nagyon jólesett... üzenete ezzel, hogy bárhol legyek a világban, ha ezt felrakom a polcomra mindig emlékezni fogok, hogy egyszer itt jártam Belgiumban

...és megérkezett tegnap...köszönöm szépen Vivi a képeslapodat a tengerentúlról :)) és kicsit eljátszottam a gondolattal milyen érzés lenne ott lenni, ahol te is vagy :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...