2011. november 28., hétfő

Anglia- Karácsonyi vásár

A héten beszéltem a német leányzókkal, tehát pénteken munka után megyünk Brüsszelbe, megszállunk Juliánál és másnap együtt megyünk Angliába, mert a mi első vonatunk, amivel lakótársam és én mennénk Leuze-ből nem érne Brüsszelbe 6.30-ra, amikor indul a "kirándulás". Tehát pénteken 13.30-21.00-ig dolgoztam de persze a kedves lakótársamnak dolgoznia kellett 22.00, de persze neki annyira tökéletes a franciája h mindig mindent megért és tud, de ezt mégsem hallotta meg, szóval lekéstük a 22-es vonatot így mentünk a következővel és éjfélre értünk Brüsszelbe. A többiek nagyon "örültek", hogy késtünk... másnak fél 5-kor kelhettünk, hogy Júliáéktól elérjük a metrót, mert Brüsszelben még metrózunk majdnem fél órát, másnap hullák voltunk :D aludtunk körülbelül 3 órát...meg a belga/angol határig végig aludtuk az utat...



Dover





Brüsszel

Brüsszel


6.30-kor indultunk Brüsszelből 9 körül a határnál voltunk, majd átszálltunk egy nagy hajóra és 11.00 értünk Canterbury-be.
A hajózás kezdeti része elég érdekes volt, azért idő kellene amíg hozzászoknék ehhez a folytonos hullámzáshoz :D A német lány mesélte, hogy amikor ők voltak több napos hajótúrán utána még pár napig otthon ülve észrevehető volt h dől jobbra, balra...tehát...odaértünk egy apró kis folyóparton sétáltunk végig
Elsőre megnéztük a St Augustine's Abbey-t, persze a csoport különvált mert nem mindnekit érdekelnek a templompok:D szó mi szó én megbeszéltem Sarah-val, vagyis megbeszéltük egymás között, ha már itt vagyunk akkor képek kellenek róla meg kívülről tényleg nagyon szép, de olyan sok,sőt rengeteg templomot láttunk már Belgiumban, hogy nem akartunk egy több órás sétát tenni ebben a hatalmas templomban:) nálam az a csúcs amikor Binche-ben körbejártunk egy régi iskolát, vagy valami olyasmi volt, voltak mindenféle funkciói, persze nagyon régi épület volt, de az egész francia nyelven volt és az volt a 3. napom Belgiumba, képzelhetitek h mennyit értettem belőle...

:D sebaj manapság ezekhez már hozzászoktam meg egyre több mindent értek:D na de eltértem a lényegtől már megint...jajj, csak annyi minden van a fejemben:D és egyszerre akarnék mindent elmondani :D
Na szóval ott tartottam, hogy Sarah-val mégiscsak belestünk a templomba, de csak valóban belestünk:D 10-15 perc és jöttünk ki...a finn lány meg benn volt 3 órán keresztül és mi nem értettük h mit lehetett ott 3 órát csinálni...és kiderült h amit mi láttunk részét Sarah-val annál sokkal hatalmasabb volt, csak mi az egyik kisebb szektorában voltunk és valahogy a tényleg miatt elveszett a nagysága vagy mi :D nem baj képek vannak szóval boldogság van :D
Aztán bebarangoltuk a vásárlónegyedet...majd találtunk egy hangulatos helyet és beültünk beszélgetni, inni, enni valamit...és nagyon jól éreztem magam a két német lánnyal és a norvég leányzóval, ők azok az emberek a csoportból,hogy akármi bajom lehetne számíthatnék rájuk:) mellékesen viccesek és nagyon aranyosak :D szóval sosem unatkozunk :D





...nem volt semmi extra a napban és mégis nagyon jól éreztem magam...egész nap mászkáltunk, beszélgettünk, jobbnál jobb cuccokat láttunk, és vicceseket is:D találtunk egy könyvet arról h hogyan kell a munkahelyen wc-ni, de nem csak az emlékezetem, remélhetőleg senki nem vette meg :D
7kor visszaindultunk, majd éjfélkörül megérkeztünk Brüsszelbe, 1 órára meg vissza Juliáékhoz. Vasárnap újra Brüsszel, Julia dolgozott így hárman ebéd után jártuk a várost, nagyon szépen fel van díszítve minden:) de nekem annyira furcsa h itt Belgiumban már hetekkel ezelőtt kivágták az első fenyőfákat, talán amikor megérkeztem szeptemberben utána rá pár hétre már kaptunk karácsonyi reklámlapokat :D Őrültek a belga emberek :D lehet nem kéne annyi sört inniuk ;)
igen, a kicsi kacsa Angliából sem maradhat el :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...