2011. november 25., péntek

Tournai-Szeminárium 22-24

1. nap
11-re kocsival megérkeztünk Tournai-ba, majd összevissza kocsikázás után végre rájöttünk hol van az az eldugott utca ahol lesz a szeminárium, leparkoltunk egy közeli supermarket elé, és most jön a csavar, ha valaki oda parkol csak úgy tud kijönni ha vásárol valamit :D szóval mi vettünk egy mentos-t kedden, mert pontosan nem tudtuk, hogy hogyan működik, majd csütörtökön vettünk egy rágót, hát 2 euró volt így a parkolás három napra összesen és így még mindig olcsóbb mintha három napra fizettünk volna :D szóval így él aki rafinált :D:D:D

szeminárium este :D a csapat másik 15 embere lemaradt...


megérkeztünk a szállásra...bepakoltunk...elfoglaltuk a szobánkat...lakótársammal kaptam egy szobát. nem tudok örüljek-e vagy sem...
Ebéd szörnyű volt ilyen levest még életemben nem láttam, és ilyen ízűt még nem is ettem ,de nagyon remélem soha többet nem is fogok :D
Rengeteg előadáson vettem részt...kezdtünk egy csoportbontással, ahol el kellett mondanom a munkám negatív és pozitív oldalait, hát nagyon negatívat nem tudnék mondani, így hát pár mondatban prezentáltam, hogy miből is áll manapság a munkám, milyen időbeosztásba dolgozok, pár szó a kollégákról és picit a heteimet, hétvégéimet, programjaimat, persze ezt mind franciául és jó volt látni a többiek arcán h lelkesednek azért h próbálkozok és tudok nagyjából franciául társalogni, jó mivel még a jelen időnél és annak ragozásánál tartok így próbálok olyan mondatokat alkotni ahol nem nagyon kell múlt időt használni, még a jövő idő annyira nem is vészes. 
szeminárium helység kívülről
Kb 3 óra alatt mindenkinek sikerült elmesélnie élete történéseit, és úgy elment az idő h egyből késődélután koraeste 5-6 óra lett, utána végihallgattam egy előadást a fogyatékkal élő emberekről, persze h erre jelentkeztem mivel ebben az évben velük dolgozom, az előadás előtt lehetett kérdéseket feltenni ezzel kapcsolatban, de az az igazság, hogy nincs kérdésem, mivel bármilyen kérdés is merülne fel a munkám során arra egyből választ is tudok kapni...szóval lényegében nem hallottam semmi újat, de az biztos h nagyon fárasztó volt, bár az elmúlt 3 hónapban kifejlesztettem a képességet, hogy annyira nem tud zavarni most már ha valamit nem értek...:D

ifjúsági házban - ingyen sör ;)


napi termés :D

Marionette Múzeum bejáratánál :)

20.00vacsora, majd esti meditáció, ami annyit takar h énekeltünk beszélgettünk:)
22.00kor pedig tehetségkutató vetélkedő volt amire ki kellett volna találni valamit :D hát nekem ez annyi volt h nem vagyok tehetséges:D bocsi :D majd a fetélkedő után beültünk egy városi pub-ba beszélgettünk, söröztünk.

 2. nap
-7:30-kor keltem...
-8.15kor reggeli volt, alig volt hangom reggel, most ezt az időszakot élem talán, mint minden évben, minden reggel hangtalan vagyok:D bár nem volt fűtés az épületbe (remek volt :D), jó azért annyira nem volt vészes, de egy régi, nagyon régi épületben voltunk, olyan volt mint egy vár vagy h is mondjam, inkább majd képekkel szemléltetném:D
-9ó30-tól előadáson voltam újra, ami majdnem h délig tartott, az elején nagyon koncentráltam de másfél óra alatt lefáradt az agyam, és kb egy óra után ott voltam h mindenhol jár az agyam csak azon nem amiről a nő beszél, persze azt ugye már nem is kellene mondanom, h persze ez mind franciául, mindig minden franciául:D
-Az előadás után Mikulás csizmát csináltunk, mellékesen megjegyezném volt olyan ember és nem fiú aki életében eddig még nem vart :D
-Ebédeztünk
-Városnézés-valami klubbal ismerkedtettek meg velünk, ami nem tudom pontosan h mi miatt van de ha jól sejtem a Tournai-ban élő fiatalok részére van kialakítva, különféle funkciói vannak... a városnézés, amúgy annyit takart, hogy kaptunk egy térképet és különböző helyeket kellett megtalálni, csak szerintem ez ott volt elrontva h nem mi kaptuk akik ideérkeztünk hanem egy embernél volt a térkép, aki belga és gondolom 100x volt már itt és végigfutotta velünk a várost és ebben semmi élvezetes nem volt...igaz h ez egy verseny volt, de akkor is... itt ebben a klubban vacsoráztunk, és végre jó kaját kaptunk :D a többi sem volt rossz de ez vitt mindent pedig semmi extra nem volt lehet azért volt jó :) sima tészta, sima szósszal :) végre nem tömény hús vagy krumpli :D
20-21.00 körül visszaértünk a szállásra, befejeztük a téli csizmát, megtanítottak egy tényleg élvezetes kártyajátékra és elég hamar meg is értettem:D

3. nap

Szokásosan 8.15kor reggeli, majd reggeli meditáció - énekeltünk, egy egy gondolat felolvasása az életről, fontos dolgokról- ezért jó a meditáció mert van egy kis időd gondolkodni mindenről :)
9-11.30-ig Marionette-ket néztünk vagyis Bábszínház múzeumban voltunk



11.30-12.30-ig szabadidő - beültünk egy hangulatos kávézóba és én személy szerint ittam egy finom belga forrócsokit :D
13.00-tól Ebéd
14.00 Véleményírás az elmúlt napokról
15.00 visszaindultam lakótársammal a drága Ellignies-be

Majd valamikor képekkel is szemléltetem de most rohanok, 13.30-tól dolgozom és előtte még enni is akarok, 21.00-ig dolgozom majd utána megyek Brüsszelbe, mert holnap Anglia, és az első vonat tőlünk nem érne reggel hatra Brüsszelbe ezért megszállunk az egyik német lánynál :) Majd vasárnap jövök :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...