2011. november 17., csütörtök

novembr 15.
Jönnek mennek a napok :) közeledik a karácsony...nagyon várom, h picit magyar közegben lehessek...de ha a másik oldalát nézem az egésznek nem jó h hazamegyek mert azért jöttem ki h megtanuljam a nyelvet és ez a folyamat majdnem három hétig megszakad...néha nagyon azt érzem h kell az a pár hét h feltöltődjek...nem rég ment el a francia tanár...tegnap pedig szokásosan du-án dolgoztam 16-21-ig...holnap reggelre megyek kelhetek 6kor de legalább a du-ánom szabad és lehet áttekerek majd valamelyik szomszédos faluba...

Hétvégén volt "return Paris" újra...de sajnos nem találtunk szállás szóval útaztunk csütörtökön is 8 órát meg vasárnap is...nagyon remélem h decemberben lesz szállásunk...mert kiváncsi vagyok a párizsi karácsonyi hangulatra :)

Ma a munkahelyemen látogatók voltak...kisiskolások...elgondolkodtatott azért...magyarokba miért nem lehet belenevelni, h ha valaki más attól még nem buta?nem leszünk tőle leprások stb? annyira zavar h nálunk az él a köztudatba h aki fogyi az fogyi,hülye, nem lehet vele semmit sem kezdeni és h fujj...sosem itéltem el ezeket az embereket, de ideérkezésemig énis tartottam mindig tőlük...mert ezelőtt sosem foglalkoztam sőt talán nem is találkoztam ilyen emberekkel...és itt ez tök normális :)) és nagyon helyes :)) és nagyon jópofák voltak a betegek és a kisgyerekek együtt :D

jövőhéten három napos szeminárium ami annyit takar h jókat eszünk:D mellesleg ingyen és annyit amennyit akarsz:D szabadprogram sörözés:D az egyik kedvenc városomban:)

November 26-án pedig Anglia :D:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...