2014. augusztus 24., vasárnap

Mi is történt 2012-től mostanáig?

Sziasztok!

Hát már az idejét sem tudom, hogy mikor írtam ide utoljára. Most írok pár sort újra, hogy néha néha majd évek múlva legyen nekem is valami kis olvasnivalóm majd, hogy mi is történt velem, amikor még fiatal voltam és jártam a saját kis utamat...Bár szerintem ez nem fog változni évek múlva sem, vagyis remélem...Tehát mi is történt 2012 szeptember óta?

8-9 hónapot töltöttem Ausztriában. Azt nem mondtam, hogy gondmentesen. A család akiknél éltem viszonylag rendes család voltak. Egy 13 éves kislányra és egy 7 éves fiúra vigyáztam. Szó mi szó az első pár hónap nem volt valami egyszerű, őszinte leszek azért nem mert egyszerűen utáltak a gyerekek. Magam sem értettem az első pár hónapban miért...majd rájöttem, hogy a kislány barátságfüzetéből, hogy a családnál pár hetente más bébiszitter volt és én bírtam csak ilyen sokáig náluk...Pár hónap elteltével azonban a gyerekek megszerettek, addig rémálom volt. Sokan kérdezhetitek, hogy miért nem jöttem akkor haza...Nem vagyok én olyan könnyen feladom típusú ember, a másik indok pedig az, hogy nagyon örültem ennek a családnak, hogy úgy fogadtak, hogy a németem nem éppen volt valami fényes mivel már addigra 6 évet nem beszéltem németül...Szó mi szó az alap társalgásba könnyen visszaszoktam, azonban a mai napig nem szeretem a németet, nálam a francia a kedvenc nyelv és ha törik ha szakad én ezt a nyelvet meg fogom egyszer tanulni úgy istenigazából...de erről a tervemről majd egy kicsit később írok...

Ausztriából 2013 májusában jöttem haza, majd június elején a német barátnőm társaságában meglátogattuk Krakkóban, a lengyel barátnőnket Kaskát. Szuper egy hét volt.
Pár két Krakkóból :
lengyel éjszakában, lengyel sörrel


Kóstoljuk meg az igazi lengyel vodkát :P



Lányok, imádlak benneteket !





Sarah-val a kis imádott német barátnőmmel


az én kis örökké viccelődő Kaskámmal

ha a hegyek nincsenek is a képen, de itt már megérkeztünk Zakopane-ba
 Feledhetetlen egy hét volt, egy negatívum volt az egész hétben, az, hogy busszal mentem Pestről Krakkóba, itt ajánlanám mindenki figyelmébe a buszos kirándulásokat...viszonylag olcsók kényelmesek, vagyis nekem nagyon bejött így a 7-8 óra el és vissza, annak ellenére, hogy hosszú volt, unalmas, de nem volt semmi probléma. Időben indultunk, időbe érkeztünk és, ha hiszitek ha nem 9.900 Ft-ból megfordultam. Szóval szerintem simán megéri.
Ania, Kaska és én (másik lengyel lány)
Jövök a következő bejegyzéssel mindjárt Prágából, vagyis a kis prágai hétvégi kiruccanásról ! Puszi addig is

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...