2014. augusztus 31., vasárnap

francia sajt - svájci pompa

Sziasztok!
A francia lányt már az egyik bejegyzésembe említettem...most jöjjön pár szó róla, hogy őt se felejtsem el...hónapokkal ezelőtt...vagyis talán mostmár pont kereken egy éve, beregisztráltam egy oldalra, mert már jópár embertől hallottam, hogy viszonylag biztonságosan lehet "szörfölgetni" idegeneknél különböző országokban...persze én azért óvatos gyerek vagyok, szóval mindenbe csak megfelelő átgondolással vágok bele...de gondoltam miért ne regisztráljunk be....és itt ismertem meg egy francia lányt, aki pár km-re lakik tőlem és francia tanárként dolgozik...vettem a bátorságot és írtam neki, hogy ha van ideje üljünk be egy kávéra valahova...hát így kezdődött a mi kis barátságunk...ami szerencsére a mai napig tart és remélem még jó sokáig megmarad...

Decemberben még úgy volt, hogy az imádott Sarah barátnőmet látogatom majd meg Londonban, aki egy fél éves erasmuszos programban vett részt, de utólag már nagyon örülök, hogy nem jött össze az utazás(anyagi okok miatt)...bár Londonnal kapcsolatban azt megjegyezném, hogy azelőtt sosem gondoltam volna, hogy ennyire hiper szuper drága város...biztos nagyon szép meg minden, de hogy mi a fene kerül rajta ilyen drágába, hogy összehasonlítva Párizzsal, ha hiszitek ha nem de véleményem szerint sokkal drágább...


Yvoire




Genf

Annecy

Annecy




valahol a hegyekben, bazi magasan

Genf, Svájc

Ensz előtt

Genf, Ensz előtt ha jól tudom :P

...de kanyarodjunk is vissza...szomorú voltam azért na, látni szerettem volna Sarah-t azért is voltam annyira beindulva mert biztos nagyon szupi egy hétvége lett volna nála Londonban, de nagyon drága lett volna így nem tudtam menni, viszont február végén, márciusban kaptam egy meghívást Franciaországba, a francia barátnőm családjához L-hez aki a szülővárosomban franciatanárként dolgozik....így aztán a barátommal egy hetet töltöttünk L családjánál...amit szavakba sem tudok önteni mennyire csodálatosan meseszép volt ....a családját imádtam...L is nagyon kedves volt, mint mindig...ettünk ittunk nevettünk cicáztunk kirándultunk...és azok a finom francia sajtok, leírhatatlanok...nagyon jól éreztük magunkat...A repülő Genf-ben szállt le és ahogy alacsonyodtunk végig a tó felett szálltunk...lenyűgöző volt...és amikor indultunk haza Magyarországra, akkor a hajnali járatról végignézhettük a hegyek felett a naplementét...

Most egy ideig elbúcsúzom, remélhetőleg nem két év múlva fogunk újra itt találkozni ! Ezt a bejegyzést még a későbbiekben lehet át fogom írni, mert kicsit összecsapottnak érzem, mert nagyon siettem...na majd meglátom ! Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...