2012. július 23., hétfő

Nehéz a búcsúzás...

Szombat Nemzeti ünnep Brüsszelben


Szombaton Brüsszel felé vettem az irányt (bicóval, majdnem le is késtem a vonatot...,) abból a célból, hogy elköszönök a két német lánytól...Brüsszelben megint kaptam a magas labdát, mivel a metro térkép nem volt nálam, de ki kellett mennem Juliához, mivel útközben írtak smst-t...elég kellemes érzés volt úgy útnak indulni, hogy azt sem tudtam hova megyek:D vagyis nem tudtam a címet...elmondták a metrokat, mindent megtaláltam és végül oda értem :D mindig úgy kell nekiindulni mindennek, hogy meg fogom csinálni:D ez a kulcsszó :D de ez a nagyvárosi metro troli valahogy nem az én világom, bár hamar hozzá lehet szokni....

Kiderült, hogy szombaton belga nemzeti ünnep van és este 11kor tűzijáték...szóval pár óra elteltével mentünk a városba, láttunk rendőr, tűzoltó és katonai bemutatót, sátrakat, kiállítást stb... majd Juliatól egy időre elköszöntünk, Sarahval pedig ettünk egy kebabot...nem fogjátok elhinni, de egy kebabért képesek voltunk várni egy órát és még a tűzijátékot is félig lekéstük :D.... mert közölték velünk az üzletben, hogy még nincsenek nyitva:D de ez a kebab valami fenséges szósszal és hasábburgonyával ...és olcsó is...bár azért felmerült bennünk a kérdés, hogy lehet ilyen olcsó...mert ez már gyanúsan olcsó...:D de ugyebár nem kell mindig mindenben a rosszat keresni...előtte beültünk egy sörre, mert még is hol várakozzunk ha a hely zárva van...és rádöbbentünk, hogy viszont ez az utolsó együtt fogyasztott sörünk Belgiumban...eléggé fura amúgy, hogy ilyen hamar elment ez az egy év...szinte észre sem vettük épp ezt beszéltük...Juliát és Sarah-t nagyon megkedveltem, igazi kis örökmozgók, és vidámsággal teli emberek...mellettük sosem lehet unatkozni...♥
...de majd remélhetőleg jövőre találkozunk a BalatonSoundon ;)

Na de most el is köszönök, mert ugye dolgozom, táborozok a betegekkel jövőhét végéig, 4-ig :) 8-án pedig szedem a cókmókom és irány Magyarország :D

Puszi mindenkinek :)


Sarah-val doudou fesztiválon


Juliaval Brüsszelben

Ez meg még a doudou fesztivál után készült kép..a két jómadár társaságában, Kaskával és Ábellal:D
Tőlük köszönök majd el utoljára 8-án :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...