2020. január 28., kedd

5 ingyenes kihagyhatatlan hely New Yorkban

1. Ingyenes hajóút a Szabadság szobor körül


 2. Átsétálni a Brooklyn hídon



 3. Brooklyn – Dumbo Park 

Régi nagy álmom teljesült, hogy itt ülhettem ezen a helyen. Gyönyörű kilátás volt Brooklyn illetve a Manhattan hídra. 

 4. Times Square

A híres Times Squaren sétálni eléggé hihetetlen volt, miután az ember annyi fényképet látott róla. Nekem ez picit csalódás volt, mert máshogy képzeltem el, viszont nagyon hangulatos, mindenképpen meg kell nézni, ha az ember New Yorkban jár.


 5. Elveszni a Central Parkban 1 napra 

Heteket töltöttem azzal, hogy megtervezzem magamnak a legjobb útvonalat, amivel a legtöbb mindent meg tudtam nézni pár óra alatt a Central Parkban. Egy dolog biztos, ide még vissza fogok jönni. (Ide még hozni fogok információkat, azoknak akik pár óra alatt szeretnék bejárni a főbb pontokat) 

       
    
     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...