2017. január 23., hétfő

2017 a változások éve - avagy milyen Franciaországban élni

Sziasztok!

Néha nem minden alakul úgy, ahogy az ember eltervezi. Ez történt akkor is amikor kiderült, hogy január helyett júniusban államvizsgázhatok adminisztrációs problémák miatt....nem árulok el azzal nagy titkot, ha azt mondom, hogy nem az én részemről történt mulasztás....de ez már senkit sem érdekelt....emiatt hamar ki kellett találnom valamit, hogy hasznosan töltsem a tavaszi félévemet az államvizsgáig....rengeteg keresgélés után kaptam egy szuper lehetőséget, így decemberben hamar letudtam az utolsó vizsgáimat és január 7-én szedtem a sátorfámat és kiköltöztem Franciaországba....9-én már kezdtem is a francia nyelvtanfolyamot. Egy francia családnál lakom. A 2. hét elteltével, nagyon jól érzem itt magam, a család akikhez kerültem szuperek, a gyerekek is jól neveltek. Nyelvsuliban azonban csoportot kell lehet váltanom, mert elég lassan haladunk és szinte csak olyanról beszélünk amit én már hallottam, így nem tudom, hogy érdemes-e végighallgatnom mégegyszer gyakorlásként vagy átmenni eggyel erősebb nyelvtanos csoportba. A héten kezdem az extra szavak tanulását és mindennap igyekszem haladni az igékkel is....(01.23)

Pár kép a környékről, ahol lakom:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...