2017. január 23., hétfő

25. SZÜLINAPOM Spanyolországban, majd Franciaországban

Barcelona

Szuper hétvégét tudhatok a hátam mögött. Csütörtökön hazautaztam Janihoz, majd péntek hajnalban indultunk Barcelonába. Ezt a szuper ajándékot kaptam tőle szülinapomra! 
A város lenyűgöző, abszolút élhető.... a repülő úgy szállt le mintha a tengeren landolnánk. Imádtam.

Sajnos Európa egyik legnaposabb városa most pont a felhősebbik oldalát mutatta számunkra, de a rosszban a jó, hogy így tökéletes időnk volt kirándulni, csak pénteken volt eső, az is csak elszórtan. A képeken láthatjátok, hogy rajtam még télikabát van és sál, de volt aki simán melegítőben mászkált. A metrón volt amikor csak rajtam volt sál. 10-13 fok volt. Budapesten és Genfben pedig -10- -13 :D

A várost imádtam. A legszuperebb hely számomra a Güell Park volt. Ide szerettem volna elmenni, nagyon nagyon. A belépő 8 euró volt fejenként, ami a Sagrada familia 30 euro/fő belépőjéhez képest nagyon jó áron volt, így bementünk. A Sagrada Familiába viszont nem mentünk be, időnk sem lett volna, a jegyet előre le kell foglalni, és szó mi szó 30 euró fejenként nagyon sok. Értem én, hogy nagyon szép, de szerintem egy átlag turistának nem biztos, hogy megér ennyit. A város más részéről is mesés a kilátás tárult elénk.

A város maga nagyon modern, árban körülbelül ugyanannyi minden mint Magyarországon.(talán picit drágább, de talán a pestiek nem is vennének észre különbséget?!)

Meglepő volt, hogy még januárban is rengeteg turista volt, nem csodálom, hogy fel vannak háborodva a helyiek. Egy egy helyhez konkrétan alig lehetett odajutni, mert mindenki sorban állt, hogy lefényképezzék.









a parton

Kókuszdió


piac

Meseszép Güell Parkban 
                                      



Güell Park 
Casa Milá
Plaça d'Espanya

                 Ciutadella Park

Felirat hozzáadása

Placa de Catalunya ( itt az egész téren rengeteg galamb volt és lehetett köztük mászkálni)








Legszebb pár nap! 


Barcelonából, Genfbe landolt a gépem, annyira szépek voltak a hegyek, hogy le nem tudtam venni a szemem róluk. Végig az járt a fejemben, hogy ezekért a pillanatokért megéri élni.....


Hazaérve a francia család izgatottan várt vacsival, kisfiú sütött nekem tortát, a kislány pedig alig várta, hogy odaadja az ajándékomat. A szobámban pedig egy nagy csokor tulipánt várt.


Ez a hétvége úgy volt tökéletes, ahogy a nagy könyvben is meg volt írva, köszönöm mindenkinek, aki valamilyen formában hozzájárult és mosolyt csalt az arcomra. Valljuk be őszintén fiatalabb már én sem leszek és a tegnapi naptól kezdve egy nappal, de már közelítek a rusnya 30-hoz...
Puszi mindenkinek Yvoire-ból ! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

...